شبکه اول یکشنبه فیلم سینمایی «نیکسون» را پخش می‌کند. این فیلم را الیور استون در سال ۱۹۹۵ و به مدت ۱۹۰ دقیقه بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش و استیون ج.ریول و کریستوفر ویلکینسن جلو دوربین برد. در این فیلم بازیگرانی چون آنتونی هاپکینز، جون آلن، پاورز بوت، اد هریس، باب هاسکینز، دیوید پیمر و ا.ج. مارشال بازی کردند و زندگینامه ریچارد نیکسون، سی و هفتمین رییس‌جمهور آمریکاست که با رای بالای مردم در سال ۱۹۷۲ برای دومین دوره انتخاب و دو سال بعد با سرافکندگی مجبور به استعفا شد. فیلم سینمایی «دکتر استرنج لاو» محصول انگلستان ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.این فیلم را استنلی کوبریک در سال ۱۹۶۴و به مدت ۹۴ دقیقه ساخته است. این کمدی سیاه روایتگر ژنرال جک د.ریپر، یکی از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا است که از ترس حمله احتمالی روس‌ها، دچار جنون می‌شود و بمب افکن‌های ب ۵۲ تحت فرماندهی‌اش را برای حمله اتمی‌به طرف شوروی می‌فرستد.

شبکه دو سیما دوشنبه ساعت ۲۴ فیلم سینمایی «راه خانه» به کارگردانی ژانگ ییمو را برای پخش درنظر گرفته است. این فیلم چینی درباره‌ فردی به نام «یو» است که تحصیلات دانشگاهی دارد و به علت فوت پدرش به روستا نزد مادرش می‌رود. مادر «یو» مصّر است که «یو» پدرش را روی دست به روستا حمل کند اما کدخدا و «یو» مخالفت می‌کنند.

برنامه «سینماماوراء» یکشنبه این هفته فیلم سینمایی «وصیت‌نامه دکتر مابوزه» را به روی آنتن می‌برد. این فیلم به کارگردانی کالینگ لر و با بازی سنتا برگر و گرد فروه درباره‌ یک بیماری روانی و هذیان‌گو است که به وسیله هیپنوتیزم در تلاش است به نقشه های سرقت خبیصانه خود جامه عمل بپوشاند. او توسط کارآگاهی دستگیر و در سلول بیماران روانی زندانی می‌شود.

برنامه «نمای نزدیک» فیلم «غرور و شرف» را دوشنبه ساعت یک بامداد پخش می‌کند. این فیلم با حضور بازیگرانی چون آمیتا باچان و شرمیلا تاگور و کارگردانی ماهش وی مانجرکار درباره‌ی مردی به نام «ویدیا» است که کارمند بازنشسته هواپیمایی هند است و با همسرش «سومی»، زندگی آرام و خوبی دارند. تنها فرزند آنها که در لندن درس می‌خواند برای دیدنشان به هند می‌آید، او به همراه خود دختر انگلیسی تباری را می‌آورد تا او را به والدینش به عنوان عروس آینده خانواده معرفی کند، ویدیا و سومی‌مراسم عروسی مختصری را برایشان تدارک می‌بینند.