نگاه سوم - فرمان فتحعلیان به همراه گروه الیاس ۱۹ و ۲۰ مرداد در تالار بزرگ کشور کنسرت می‌دهد.

فتحعلیان در واکنش به خبر یکی از خبرگزاری‌ها که عنوان کرده بود این خواننده قطعاتی از آلبوم جدید خود را نیز اجرا خواهد کرد، گفت: در این اجرا منتخبی از آلبوم‌های گذشته‌ام را اجرا می‌کنم و هیچ قطعه جدیدی را اجرا نخواهم کرد. وی در ارتباط با هزینه‌های کنسرت خود گفت: در تمام کنسرت‌های قبلی نیز خودم تمام هزینه‌ها را در ابتدا تهیه کردم و هیچ اسپانسری نداشتم و درآمد ما از گیشه تامین می‌شود.این خواننده همچنین درباره تامین امنیت کنسرت خود توضیح داد که به خاطر دو شب اجرا باید به نیروی انتظامی ۱۵میلیون تومان پرداخت کند تا امنیت این سه اجرا تامین باشد. فتحعلیان با اعتقاد بر این که این هزینه برای تامین امنیت یک کنسرت مبلغ بالایی است، گفت: گرفتن این مبالغ برای تامین امنیت یک کنسرت در همین چهار، پنج سال اخیر مشاهده می‌شود اما براساس قانون ما می‌دانیم که انجام هیچ کار فرهنگی شامل پرداخت مالیات نمی‌شود و حتی نیروی انتظامی می‌تواند این مبلغ را از مردم تامین کند. فتحعلیان عنوان کرد که خانه موسیقی به هیچ عنوان با گروه‌های پاپ همکاری نمی‌کند و فقط این خانه متعلق به یکسری گروه‌های خاص است. وی ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم که در کشور ما حتی یک موسیقی پاپ اجرا نشده و اصلا موسیقی پاپ در ایران وجود ندارد و هر آنچه شما به عنوان موسیقی پاپ می‌بینید کارهای تلفیقی است.

فتحعلیان به همراه گروه الیاس که شامل علی شکرانی،‌ علی رحیمی، دارا دارایی، آرش مقدم، الیاس حمیدی، حسین حاجی‌لویی و شاهرخ پورمیامین در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه می‌رود.

بلیت‌های این کنسرت در فروشگاه‌های ققنوس، بتهوون، دارینوش و شهر کتاب نیاوران به قیمت ۱۰، ۱۲ و ۱۵هزار تومان به فروش می‌رسد.