همایش سراسری ستادهای انتخاباتی «جبهه اتحاد ملی» با شرکت یکصد عضو شوراهای استانی آن در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این همایش که افرادی چون رضا طلایی‌نیک، نماینده مجلس و عضو شورای مرکزی این تشکل و جمعی دیگر از فعالان سیاسی حضور داشتند، موضوع روند شکل‌گیری تشکل حزبی، راهبردهای انتخاباتی مجلس هشتم و رویکردهای ائتلافی با سایر گروه‌ها و جریان‌های مستقل و اصول‌گرا بررسی شد. همچنین محسن رضایی با حضور در همایش، تحولات داخلی و خارجی را تبیین و تحلیل و با اشاره به این تحولات بر لزوم انسجام و نیز همگرایی با سایر اصول‌گرایان و تبیین اصول‌گرایی حقیقی و فراگیر تاکید کرد.

در این همایش گزارش‌ها و دیدگاه‌ها در مورد فعالیت‌های مقدماتی انتخابات، رایزنی‌ها برای رسیدن به ائتلاف‌های منسجم و موثر، اقدامات اجرایی برای آغاز رسمی فعالیت‌های حزب، فرآیند و اقدامات کمیته شناسایی و حمایت از نامزدهای مجلس هشتم، تحولات اقتصادی کشور، روند پیگیری سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری در کمیسیون ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی، آثار مثبت و مشکلات و نارسایی‌های سهمیه‌بندی بنزین و آخرین تحولات سیاسی منطقه خاورمیانه و رقابت‌های نوین جهانی با مشارکت تخصصی جمعی از صاحب‌نظران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد.