سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت که در صورت استمرارنیافتن حضور اصول‌گرایان، مشکلات کشور چند برابر می‌شود.

به گزارش ایسنا، لطف‌‌ا... فروزنده در جمع اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد با بیان این مطلب و اشاره به این‌که در سطح قوه مجریه، قضاییه و مقننه همه به اصول مشترک معتقد هستند، تصریح کرد: سه قوه در رابطه با نظام و ولایت، شعار عدالت‌محوری، حاکمیت ارزش‌های اسلامی، تحقق منویات حضرت امام (ره) ‌و مقام معظم رهبری، تحقیقا، اختلاف سلیقه‌ای ندارند. وی با اشاره به این که یکی از مسائلی که امروز مردم به شدت درگیرش هستند و مقام معظم رهبری تاکید فرمودند مسائل اقتصادی است که اولویت دارد، ادامه داد: اگر بخواهیم و بتوانیم در این دوران این مساله را حل و فصل کنیم، هم انقلاب را بیمه‌ کرده‌ایم و هم اعتماد مردم به جریان اصولگرا را به نتیجه رسانده‌ایم. وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این که اکنون در موضع حکومت قرار گرفته و کارگزار شده‌ایم، چه دولت، چه مجلس و چه قوه قضاییه که به هر حال تلقی جامعه این است که در اختیار اصولگرایان است، بنابراین آسیب‌پذیری ما نیز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

فروزنده تصریح کرد: برای این که بتوانیم این آسیب‌پذیری را از بین ببریم یا کاهش دهیم و بتوانیم این خدمت را ادامه دهیم، باید اصول‌گرایی استمرار پیدا کند. وی گفت: اگر مجلس هشتم، مجلس اصولگرا نباشد، مشکلات کشور چندبرابر می‌شود، یعنی اگر مجلسی بیاید که با دیدگاه‌های دولت هماهنگ نباشد، ابتدای چالش در کشور است و دو سال چالش خواهیم داشت، چرا که بعد هم معلوم نیست در انتخابات ریاست‌جمهوری چه اتفاقی رخ می‌دهد و آن کار اساسی که باید برای مردم انجام بشود، انجام نخواهد شد.

فروزنده با تاکید بر این که به هر حال گزینه‌ای که هم می‌تواند به کشور کمک و هم وضعیت داخلی و هم وضعیت بین‌المللی را بهتر و تثبیت کند، استمرار اصولگرایی است افزود: استمرار دولت و مجلس اصولگرا واقعا ضرورت امروز جامعه است و فرصتی است که مسائل اساسی نظام حل شود. فروزنده افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری خدا به ما کمک کرد، وگرنه ما اختلاف پیدا کردیم و نتوانستیم کار را جمع کنیم که البته در انتخابات شوراها تا حدی جمع کردیم و موفق شدیم و به همان حدی که جمع نکردیم موفق نشدیم.