فیلم سینمایی «مرد آرام» به کارگردانی «جان فورد» امروز در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. در این فیلم که ۱۲۹ دقیقه زمان دارد و بازیگرانی چون جان وین، مورین اوهارا و بری فیتز جرارد در این اثر عاطفی بازی می‌کنند. «مرد آرام» در سال ۱۹۵۳ توانست دو جایزه اسکار را به خود اختصاص دهد و در پنج بخش دیگر نیز نامزد دریافت این جایزه شد. این فیلم روایتگر داستان زندگی جوانی ایرلندی بنام شان است که سال‌ها در آمریکا زندگی کرده و اکنون به دلیل گذشته تلخی که دارد به سرزمین مادری خود بازگشته است. فیلم تلویزیونی چاه فرشته ساخته غلامرضا صیامی‌زاده است و فردا از شبکه اول پخش خواهد شد. در این فیلم که به تهیه‌کنندگی «غلامرضا صیامی‌زاده» ساخته شده بازیگرانی چون بابک انصاری و پرستور صالحی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «جین ایر» به کارگردانی «فرانکو زفرلی» و تهیه کنندگی «دیسون لاول» ساخته شده و امروز از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی چون «ویلیام هرت» و «شارلوت گینس بورگ» در آن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی«یک خواب و صد بیداری» که به جنگ ۳۳ روزه لبنان می‌پردازد به مناسبت سالگرد این جنگ فردا از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی «سید حامد حسینی» ساخته شده و از معدود فیلم‌های مستند بلند سینمایی است که به صورت کاملا مستند در ۹۰ دقیقه تولید شده است.

فیلم سینمایی «گل۲» محصول کشورهای انگلستان و اسپانیا است و امروز ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «ژومه کلت سرا» ساخته شده و بازیگرانی چون فرانچزباربر، ویلیام بک، السکاندرو نیوولا و کنوبکر در آن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «در بارانداز» محصول سال ۱۹۵۴کشور آمریکا است که فردا ساعت ۲۲:۳۰ در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «الیا کازان» ساخته شده و بازیگرانی چون مارلون براندو، کارل مالون و راد استایگر در آن بازی کرده‌اند. اتحادیه کارگران باراندازهای نیویورک زیر نظر تبهکاری به نام «جانی فرندلی» اداره می‌شود و کارگران برای گذران زندگی تحت فشار هستند و ...

فیلم سینمایی «خبر صفحه اول» فردا در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی «گوردن پری» در سال ۱۹۵۴ ساخته شده و بازیگرانی چون جک هاوکینز، الیزابت آلن، ایوا بارتوک، درک فار و مایکل گودلاف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «پیوند عاطفه» محصول کشور هندوستان است که فردا ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «راسونیل دارشان» در سال ۲۰۰۱ ساخته شده، ۱۸۰ دقیقه زمان دارد و بازیگرانی چون آمیتاب باچان، مونیش بال، جوی چاولا و آکشی کومار در آن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «قهرمان لیانشان» محصول کشور هنگ کنگ به کارگردانی «چان چه دومار» است و در آن دیوید چیانگ و تیلونگ بازی کرده‌اند. این فیلم سینمایی فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.