شهاب‌الدین صدر، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان این‌که هیات اجرایی جبهه متحد اصولگرایان فعالیت خود را آغاز کرده، درباره برخی انتقاداتی که به این جبهه از سوی برخی از احزاب عضو جریان اصولگرا صورت گرفته گفت: آن چه اکنون در جریان اصولگرا صورت می‌پذیرد، تفاوت‌هایی با ساختار سیاسی تصمیم‌گیری در این جریان در گذشته دارد. اکنون ساز و کار تصمیم‌گیری در این جریان بر اساس دموکراسی، توافق و مشارکت است. شاید در گذشته افرادی با روش‌های خود در جایگاه تصمیم‌گیری قرار می‌گرفتند، ولی اکنون این شورای ۶ نفره جریان اصولگرا یک شورای حقوقی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدگاه‌های آبادگران جوان در تشکیل این جبهه مورد نظر بوده یا نه، گفت: در مذاکرات اولیه‌ای که برای تاسیس جبهه انجام شد، تلاش شد تمام جریان‌های اصولگرای فعال در نظر گرفته شوند؛ البته ممکن است سوءتفاهم هایی وجود داشته باشد که ان‌شاءالله برطرف می‌شود.

صدر در پایان به ایسنا گفت: عزیزانی که روز چهارشنبه همایش برگزار کردند( آبادگران جوان)، مورد علاقه و احترام ما هستند، آنها نیز دلسوز هستند و مطمئنا سعی دارند فعالیت‌های جبهه با پختگی بیشتر و بهتری صورت بگیرد. ما امیدواریم در آینده نزدیک با هم‌فکری بیشتر کارها پیش رود.