دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر، با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر، گفت: امیدواریم روزی غدیر به جای نوروز بنشیند و غدیر عید بزرگ ما شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌ا... خزعلی در پنجمین همایش دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه سالیانه یک‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تبریک عید نوروز وجود دارد، گفت: اگر یک سوم این تبریک‌ها برای عید غدیر می‌بود بسیار خوشحال می‌شدم و اکنون با توجه به گسترش فرهنگ غدیر تعداد تبریک‌هایی که به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر صورت می‌گیرد ۷۰۰‌هزار تبریک است. همچنین ۱۱۰ باغ به نام غدیر نامگذاری شده و ورزشکارانی که قبلا تنها برای زور بازو ورزش می‌کردند، امروز به نام علی (ع) کار می‌کنند. دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیرهمچنین با اشاره به بیداری و آگاه شدن ملت نسبت به دلایل سهمیه‌بندی بنزین، گفت: سهمیه‌بندی بنزین باید در دولت‌های سابق صورت می‌گرفت، اما احمدی‌نژاد با شجاعت این کار را انجام داد، البته این کار باید در دوره دوم صورت می‌گرفت و باید در دوره اول اعتماد مردم به این دولت جلب می‌شد و تا مردم دوباره به آقای احمدی‌نژاد رای دهند.

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از رییس‌جمهوری افزود: مخالفان آقای احمدی‌نژاد معتقدند که وی در دور بعدی انتخابات برنده نمی‌شود و با اقداماتی که انجام داده مردم از او زده شده‌اند، اما وی کاری کرده که مردم تامین شوند. رییس‌جمهوری آنچه را که برای ملت لازم می‌داند انجام می‌دهد و انجام هم داده است. آیت‌ا... خزعلی تصریح کرد: این مرد (احمدی‌نژاد) مطالب انقلاب را زنده کرد. بر همه لازم است با مطالعه لازم مطالب انقلاب را زنده کنند. دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر، همچنین گفت: اگر وزیری در مال دولت تصرف کند این مرد (احمدی‌نژاد) سریعا با او برخورد می‌کند. چرا نباید این مسائل را ما بیان کنیم. من از کسانی که برخی موارد مثبت را تایید نمی‌کنند، گله‌مند هستم. سکوت جرم است. کسی که دارد انقلاب را معنا می‌کند و از ارزش‌های آن دفاع می‌کند، باید تایید شود. امیدواریم که کارهای خوبی از سوی سازمان‌ها و نهادها در خصوص مساله غدیر صورت گیرد.