فیلم سینمایی «به خاطر هانیه» امروز ساعت ۱۰ صبح از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم را کیومرث پوراحمد سال ۱۳۷۳ بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش و اصغر عبداللهی نوشته است. در این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای مهوش افشارپناه، رحیم هودی، علی قربانی، مهدی فقیه، آمنه بارانی، اکبر دهقان، نرگس رفیعی، عی دشتی و زینب عوض‌پور به ایفای نقش پرداختند. فیلم سینمایی«من ترانه ۱۵ سال دارم» فردا ساعت ۱۰ صبح از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم را رسول صدرعاملی بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش و کامبوزیا پرتوی جلو دوربین برد. داستان این فیلم درباره ترانه، دانش‌آموز ۱۵‌ ساله‌ای است که مادرش فوت کرده و پدرش در زندان است و...

در این فیلم ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، حسین محجوب، میلاد صدرعاملی، تقی سیف جمالی، معصومه اسکندری، نوشین ملکی، سارا علیپور و نگار جواهریان به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «پای چپ من» به کارگردانی جیم شریدان دوشنبه ساعت ۱۰ صبح از شبکه یک روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی «بندر مه‌آلود» سه‌شنبه به کارگردانی امیر قویدل ساعت ۱۰ صبح از شبکه یک روی آنتن می‌رود. اصغر عبداللهی و حسن قلی‌زاده همراه امیر قویدل فیلمنامه این فیلم را نوشتند.

در این فیلم فرامرز قریبیان، میرمحمد تجدد، محبوبه بیات، محمد برسوزیان، شمسی فضل ‌اللهی، حسن رضایی، آتنه فقیه نصیری، نرسی گرکیا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم ۱۱۸ دقیقه‌ای به کارگردانی پوران درخشنده بر مبنای فیلمنامه‌ای از سیروس تسلیمی‌ساخته شده است.