فیلم سینمایی «به خاطر رزآنا»‌ امروز در قالب برنامه سینما یک پخش خواهد شد. این فیلم کمدی خانوادگی را«پاول ویلند» کارگردانی کرده و نویسنده فیلمنامه آن «سائول تورتوب» است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون «ژان رنو»، «مرسدس روئل»، «پولی واکر»، «مارک فرانکل» و«ترور پیکاک» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم داستان زنی به نام رزانا را روایت می‌کند که دچار بیماری قلبی شده و ممکن است هر لحظه از دنیا برود. آرزوی او این است که در کنار قبر فرزندش دفن شود اما در دهکده آنها فقط سه جای خالی در قبرستان باقی مانده است و همسر رزانا در تکاپو است که نگذارد کسی در دهکده فوت کند.

فیلم تلویزیونی «خون آشام روی بام» ساخته «کاظم معصومی» است و فردا ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

این فیلم که در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه شده است داستان دختری به نام آذین و پسری به نام دانیال را روایت می کند که در آستانه ازدواج قرار گرفته‌اند اما ناگهان آذین اعلام می‌کند که آمادگی ازدواج را ندارد.

در این فیلم بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، سودابه بیضایی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، جمشید شاه‌محمدی و مینا نوروزفر جلوی دوربین محمد افسری ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دوم سیما امروز فیلم سینمایی «آوای نقره‌ای» به کارگردانی جان‌تاتولیس» را پخش خواهد کرد. مستند سینمایی «یک خواب و صد بیداری» فردا ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

این فیلم به کارگردانی «سید حامد حسینی» ساخته شده و به بهانه سالگرد جنگ ۳۳ روزه لبنان از شبکه دو پخش می‌شود.

یک خواب و صد بیداری در خصوص این جنگ است که با نگاهی جدی به اتفاقات و موضوعات سیاسی آن زمان، از زبان یک کودک لبنانی بیان می‌شود و...

فیلم سینمایی «رابطه پنهانی» امروز ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۱۳۷۱ کشور ایران است و به کارگردانی «جهانگیر جهانگیری» ساخته شده است.

نویسندگان این فیلم «محمد آفریده» و «فرشید گوران» هستند و بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، پرستو گلستانی، شهلا ریاحی، رضا کرم رضایی و مجید میرزائیان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم «رابطه پنهانی» آمده است: حمید سروان خلبان تیم اکروجت نیروی هوایی، با ورود یکی از مخالفان رژیم جمهوری اسلامی، در سال ۱۳۵۸ به گروهی می‌پیوندند که قصد اجرای کودتای نوژه را دارند و...

«خیلی دور خیلی نزدیک» فیلم سینمایی محصول ایران در سال ۱۳۸۳ است که فردا ساعت ۲۲:۳۰ در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

فیلمنامه فیلم خیلی دور خیلی نزدیک توسط «سید رضا میرکریمی» و «محمد رضا گوهری» نوشته شده و «سید رضا میرکریمی»‌ آن را کارگردانی کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون مسعود رایگان، الهام حمیدی، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و ماشاءا... شاه مرادی زاده ایفای نقش کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: دکتر عالم، متخصص برجسته مغز و اعصاب که غرق در روابط کاری و اجتماعی است فرزندش، سامان را فراموش کرده، براثر حادثه‌ای دکتر موقعیت‌های حرفه‌ای خود را رها می‌کند و...

فیلم سینمایی «برزیل» فردا ساعت ۲۰ در قالب برنامه «سینمای چهار» از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

این فیلم سینمایی محصول سال ۱۹۸۵ کشور آمریکا به کارگردانی «تری گیلیام» است. در این فیلم بازیگرانی چون رابرت دنیرو، جاناتان پرایس، کیم گرایست، کاترین هلموند، باب هاسکینز، پیتر وان ایفای نقش کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: «سام لوری» یک آمارگر عادی است که در وزارت اطلاعات کار می‌کند. بروز اشکالی در سیستم کامپیوتری باعث می‌شود تا نام تروریستی به نام «تاتل»، «باتل» خوانده شود و...

فیلم سینمایی «طعم جنایت» فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.

این فیلم سینمایی محصول کشور فرانسه است و خلاصه داستان آن از این قرار است: سر سارق خرده پای فرانسوی که خصلت اصلی آنها بی‌دست و پایی است در سرقت تابلویی با مشکل روبه‌رو می ‌شوند رییس آنها تصمیم می‌گیرد که آنها را برای سرقت گاوصندوقی به آمریکا بفرستد و...