رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای مدیران باید میدان کار فراهم شود تا آنان با میل و آزادی عمل برای توسعه کشور تلاش کنند.

آیت‌ا... اکبر هاشمی رفسنجانی، دیروز در گیلان بر استفاده بیشتر از نخبگان در جامعه تاکید کرد و افزود: باید از تخصص‌ها استفاده شود و به نیاز جامعه به افراد نخبه توجه داشت. به گزارش ایرنا، وی اظهار امیدواری کرد در این سفر بیشتر وضع استان گیلان را درک کند.

هاشمی رفسنجانی همچنین دیروز در کنگره آیت‌ا... شهیدربانی املشی و شهدای روحانی املش افزود: با این که دشمنان بارها از عظمت انقلاب شکست خوردند، ولی باز هم تهاجم می کنند و ما در چنین شرایطی نیاز به اتحاد داریم و نباید اجازه دهیم اختلافات سلیقه‌ای منجر به تشتت در جامعه شود.

وی با تاکید بر حفظ اتحاد جامعه گفت: در مقابل دشمنان که ایران را به چشم یک لقمه لذیذ نگاه می‌کنند باید صلابت خود را حفظ کرده و آثار شهدا و ایثارگران را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از وظایف مهم نظام احیای صنعت چای است و می‌توانیم صادرکننده واقعی چای باشیم و در کشت و صنعت چای حرف اول را بزنیم.

وی با اشاره به استعدادهای استان اظهار کرد: وجب به وجب خاک این سرزمین سرمایه‌ای ارزشمند است و از آن می‌توان برای توسعه جهانگردی داخلی و خارجی استفاده کرد.