نگاه سوم - این روزها تئاترشهر میزبان کارگردانانی چون هادی مرزبان، مائده طهماسبی، اصغر دشتی، رضا گوران و دیگر هنرمندان بازیگر همچون فرهاد آئیش، فرشته صدرعرفایی، مهدی پاکدل، لیلی رشیدی و... است.

به گزارش روابط عمومی تئاترشهر، در مجموعه تئاتر شهر نمایش «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر که اجرای خود را از تاریخ ۱۷ خرداد در تالار چهار‌سو آغاز کرده تاکنون با مجموع ۱۸ اجرا میزبان یک‌هزار و ۱۰۱ تماشاگر بوده است. نمایش «پینوکیو» به کارگردانی علی اصغر دشتی نیز که از تاریخ ۲۹ خرداد در تالار قشقایی به روی صحنه رفته، این نمایش که اجرای خود را از تاریخ ۵ تیر آغاز کرده تاکنون با ۱۰ اجرا ۷۶۹ تماشاگر داشته است.

نمایش «خانواده تت» به کارگردانی مائده طهماسبی هم که اجرای خود را از ۴ تیر در تالار سایه آغاز کرده به امروز و با ۵ اجرا پذیرای ۴۴۳ تماشاگر بوده است. در کارگاه نمایش هم «می‌خوام بخوابم» به کارگردانی رضا گوران به روی صحنه رفته است، این نمایش که اجرای خود را از تاریخ ۵ تیر آغاز کرده، تاکنون با ۴ اجرا ۱۶۸ تماشاگر داشته است.

تئاترشهر در حالی به برنامه‌های خود ادامه می‌دهد که نمایش «کالون و قیام کاستلیون» نوشته استپان نسوایک و کارگردانی آرش دادگر ساعت ۴۵/۱۹ در تالار چهار سو بر صحنه است. در تالار قشقایی نیز نمایش پینوکیو ساعت ۳۰/۱۹ به روی صحنه است که یونس لطفی، ناز شادمان، خسرو محمودی، آرش بزرگ‌زاده، رامین سیاردشتی، عباس حبیبی، الهام شکیب و علی شمش به عنوان بازیگر حضور دارند.

خانواده تت، نیز عنوان دیگر نمایشی است که توسط مائده طهماسبی کارگردانی شده و هر روز ساعت ۱۹ در تالار سایه به اجرا در می‌آید. در این نمایش هنرمندانی چون فرهاد آئیش، فرشته صدر عرفایی، لیلی رشیدی، احمد مهرانفر، شکوفه هاشمیان، مهدی بجستانی و محمدرضا اصلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش «می‌خوام بخوابم» به کارگردانی رضا گوران ساعت ۴۵/۱۸ به روی صحنه است. سینا رحمانی، مهدی پاکدل، بنفشه نجاتی، اشکان صادقی و روح‌‌ا... حق گوهری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش«لبخند باشکوه آقای گیل» نوشته اکبر رادی و با کارگردانی هادی مرزبان از ۲۰ تیر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.