استخدام مدیر امور اداری، کارشناس فروش و کارشناس الکترونیک

شرکتی از مدیر امور مالی با حداقل ۱۰سال سابقه کار در شرکت‌های تولیدی و صنعتی، کارشناس فروش در رشته‌های فنی و بازرگانی و کارشناس الکترونیک و آشنا به عیب‌یابی و تعمیرات الکترونیک دعوت به همکاری می‌کند.متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۸۴۶۶۶۲ یا نشانی الکترونیکی info@tecweighing.com ارسال کنند. استخدام مهندس مترور، سیویل، مکانیک و...

مهندسین مشاور از مهندس مترور با تسلط بر صورت وضعیت کارهای مکانیکی و تاسیسات با حداقل ۱۰سال سابقه کار، تکنسین سیویل با سابقه نظارت در کارهای سیویل صنعتی با حداقل ۱۵سال سابقه (محل کار ایلام)، مهندس مکانیک با سابقه کار در طراحی piping با حداقل ۵سال سابقه کار، مهندس عمران، طراح سازه با سابقه کار در طراحی انواع محوطه‌های صنعتی، غیرصنعتی و نفت وگاز، نقشه‌کش piping با حداقل ۵سال سابقه کار (محل کار تهران)، مهندس- تکنسین برق و ابراز دقیق برای نظارت با حداقل ۵سال سابقه کار و مهندس عمران با تجربه در نظارت بر پروژه‌های صنعتی با حداقل ۲۰سال سابقه کار (محل کار شهرستان) دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۷۷۵۲۸۶ ارسال کنند یا برای اطلاعات بیشتر به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان برزیل، خیابان نیلو، کوی شانزدهم، پلاک ۱۰ مراجعه کنند.

استخدام کارشناس حسابداری

شرکت مهندسی سباآسانبر برای تکمیل کادر مالی خود از کارشناس ارشد حسابداری فارغ‌التحصیل رشته حسابداری با حداقل ۵سال سابقه کار، کارشناس حسابداری فارغ‌التحصیل رشته حسابداری با حداقل ۵سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند.(فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی در اولویت هستند).

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۲۲۰۲۱۲۰۵ ارسال کنند.