شبکه‌های تلویزیونی با قرار گرفتن در دهه محرم و نزدیکی تاسوعای و عاشورا حسینی، پخش فیلم‌های جنگی را در دستور کار قرار داده‌اند. سینما یک، فیلم سینمایی «طبل را آهسته بزن» به کارگردانی جان آن کوک را امروز ساعت ۲۲ و ۱۵‌دقیقه پخش می‌کند.

این فیلم با بازی رابرت دنیرو درباره بروس بازیکن تیمی از نیویورک است که بازیکن نامداری به شمار نمی‌آید. در عوض هنری بازیکن درجه یک و ستاره این تیم است. او به خاطر رفاقتی که با بروس دارد، همیشه از او حمایت می‌کند. هنری سرمایه‌گذارش را وادار می‌کند که به بروس امتیازی مشابه با خود را بدهد.

فیلم تلویزیونی«لک‌لک‌ها به خانه بازمی‌گردند» به کارگردانی غلامحسین لطفی فردا ساعت ۱۶ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی حسام الدین صبور، در دوره جنگ تحمیلی می‌گذرد.

شبکه دو امروز فیلم سینمایی «آیا دخترم زنده می‌ماند» را تکرار می‌کند. این فیلم آلمانی به کارگردانی بیت هارت کلانت، درباره پدری فداکار است که پس از بهبودی دخترش که مدتی به کما رفته ‌است، اقدام به راه‌اندازی یک کلینیک توانبخشی می‌کند.

این شبکه همچنین، جمعه ساعت ۱۷ و ۱۵‌دقیقه سینمایی «شب دهم» به کارگردانی جمال شورجه را به روی آنتن می‌برد.

فیلم سینمایی «شفت» جمعه ساعت ۱۰ و ۳۰‌دقیقه از شبکه سه سیما تکرار می‌شود. جان سینگلتن سال ۲۰۰۰ این فیلم را به مدت ۹۹‌دقیقه ساخت.

فیلم سینمایی «سوگند» نیز امروز ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم هندی در باره دو برادر دوقلو است که یکی از آنها انسان شریف و دیگری خلافکار و عضو باند تبهکاری است .

این باند تلاش دارد در روابط سیاسی هند و پاکستان اخلال ایجاد کرده و همچنین قصد دارد هلی کوپتر نخست وزیر پاکستان را منفجر کند. در نهایت برادر خلافکار تحت تاثیر کارهای نیک برادر دوقلو خود قرار می‌گیرد.

برنامه سینما چهار جمعه این هفته ساعت ۲۰ و ۳۰‌دقیقه سینمایی «کلوین صفر درجه» را برای پخش در نظر گرفته است.

این فیلم به کارگردانی هانس پیتر مولند محصول مشترک دو کشور نروژ و سوئد است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است.

داستان فیلم درباره لارسن شاعری رویا پرداز و اهل اسلو است که برای یک سال نامزدش را ترک می‌کند تا در شرق «گرین لند» رفته و به شکار مشغول شود.

شبکه تهران جمعه ساعت ۱۳و۳۰‌دقیقه فیلم سینمایی «تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد» را به روی آنتن می‌برد.

این فیلم به کارگردانی هاردی مارتینز و با حضور بازیگرانی چون برنهار برتمن، محصول کشور آلمان است و در ژانر جنگی قرار می‌گیرد.