استخدام رییس حسابداری، مهندس مکانیک و...

یک شرکت تولید خودرودر دفتر مرکزی تهران از رییس حسابداری با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری با ۵ تا ۷ سال سابقه کار، کارمند حسابداری با مدرک لیسانس حسابداری با ۳ تا ۵ سال سابقه کار، مهندس مکانیک با گرایش جامدات و آشنا به خودرو با مدرک لیسانس مکانیک با ۳ تا ۵ سال سابقه کار و تکنسین مکانیک موتورهای دیزلی با مدرک کاردانی اتومکانیک یا دیپلم اتوماتیک با ۱۰ سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به همراه یک قطعه عکس به نشانی تهران، خیابان مطهری، بعد از تقاطع میرزای شیرازی، پلاک ۱/۲۹۱ یا نشانی اینترنتی employ@carizangroup.com ارسال کنند. استخدام پزشک، مددکار اجتماعی و...

یک موسسه خیریه در استان کرمان از پزشک متخصص داخلی، پزشک متخصص طب فیزیکی، پزشک عمومی، دندانپزشک، فیزیوتراپ، کاردرمان، روانشناس، پرستار، مددکار اجتماعی، اپتومتر، رادیومتر، گفتاردرمانی، بهیار، کمک بهیار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات خود شامل سابقه کار، تحصیلات، نام دانشگاه، نشانی محل سکونت و شماره تماس به پست الکترونیکی davit-poyan@yahoo.com یا پست الکترونیکی ۵۳۶۱-۱۵۸۷۵ ارسال کنند.

استخدام مهندس طراح سازه‌های صنعتی، تاسیسات برقی و...

شرکت مهندسان مشاور سازه از مهندس طراح سازه‌های صنعتی با ۴سال سابقه کار مفید در زمینه مشاوره و طراحی، مهندس تاسیسات مکانیکی با ۶سال سابقه کار مفید در زمینه تاسیسات مکانیکی ساختمان‌ها، مهندس تاسیسات برقی با ۴ الی ۶سال سابقه کار مفید در زمینه سیستم‌های فشار و جریان ضعیف ساختمان‌ها، نقشه‌کش سازه با حداقل ۵سال سابقه کار مفید در زمینه سازه‌های صنعتی و نقشه‌کش تاسیسات مکانیکی با حداقل ۴سال سابقه کار مفید در تهیه نقشه‌های تاسیسات مکانیکی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۱۳ بهمن‌ماه به نشانی الکترونیکی hrm@sazeh.co.ir مربوط به آگاهی استخدام «امور پروژه‌های ساختمانی» (BPD) ارسال کنند.