استخدام مهندس مکانیک و صنایع

شرکت تولیدی صنعتی چراغ دانش از مهندس مکانیک- گرایش جامدات یا ساخت و تولید، مسلط به طراحی قالب‌های پلاستیکی و نرم‌افزار CATIA، آشنا به مباحث ISO/TS با حداقل ۳سال تجربه مفید، مهندس صنایع با آشنایی کامل به ISO/TS با یک سال تجربه و کنترل و تضمین کیفیت مسلط به office و نقشه‌کش صنعتی، فوق دیپلم نقشه‌کشی یا مکانیک و آشنایی کامل با قالب‌های پلاستیک مسلط به CATIA با ۲سال تجربه کار مفید دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۴۴۱۹۵۲۲۴ یا نشانی اینترنتی gedc@cdc-ir.com ارسال کنند. استخدام مهندس مکانیک

فوق دیپلم نقشه‌کشی

یک شرکت تولیدی در زمینه قطعات خودرو تحت لیسانس از مهندس مکانیک مسلط به روش‌های تولید قطعات فلزی با حداقل ۵سال سابقه کار، مهندس مکانیک مسلط به روش‌های کنترل کیفیت با حداقل ۵سال سابقه کار مرتبط، فوق دیپلم فنی آشنا به روش‌های تولید و امور QC قطعات با حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط، فوق دیپلم فنی نقشه‌کشی مسلط به نرم‌افزارهای مهندسی و اتوکد D۲ و D۳ و مکانیکال و فوق دیپلم فنی انباردار با تجربه و مسلط به امور انبارداری و نرم‌‌افزارهای همکاران سیستم و office با حداقل ۳سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به نشانی اینترنتی info@bsa.ir.com ارسال کنند یا برای اطلاعات بیشتر به نشانی کیلومتر ۵ بعد از عوارضی کرج- قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان سوم، پلاک ۱۵ مراجعه کنند.

استخدام مدیر عامل و مدیر فروش

یک شرکت معتبر در زمینه فناوری اطلاعات از مدیرعامل با حداقل مدرک لیسانس، ۱۰سال سابقه کار مفید (آقا) و ۳۵ تا ۴۰سال سن، مدیر بازاریابی و مارکتینگ با حداقل مدرک لیسانس، ۷سال سابقه کار مفید (خانم یا‌ آقا) و ۳۰ تا ۳۵ سال سن، مدیر فروش همکار با حداقل مدرک لیسانس و ۷سال سابقه کار (آقا یا خانم) با ۳۰ تا ۳۵سال سن و مهندس فروش شبکه با حداقل مدرک لیسانس با ۶سال سابقه کار (خانم یا آقا) با ۲۸ تا ۳۰سال سن دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۹ بهمن ماه به نشانی اینترنتی Vacancy@saynman.com ارسال کنند.