نمایش آثار هنری ویژه انقلاب اسلامی در نمایشگاه عکس و پوستر

نگاه‌سوم- برگزاری نخستین نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب اسلامی در ایام مبارک دهه فجر، از ویژه‌برنامه‌های امسال کمیته تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

علیرضا کریمی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوول کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه ایام‌ا... دهه فجر انقلاب اسلامی در این‌باره گفت: «عکس‌های برگزیده با موضوعات مختلفی همچون حضور پرشور مردمی در راهپیمایی‌ها،‌ تظاهرات، اعتصابات، درگیری‌های شهری، لحظات پیروزی انقلاب و... از میان بیش از ده هزار عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده است و در بخش پوستر نیز، آثار مختلف گرافیکی که توسط وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف در سالیان گذشته منتشر شده است به صورت یک‌جا و متمرکز در موزه هنرهای معاصر تهران در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.»این نمایشگاه از چهاردهم تا نوزدهم بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است. «عشقه» تا امروز میهمان تئاتر شهر است

نگاه سوم -نمایش «عشقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان تا روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه در تالار چهارسو روی صحنه است.

به گزارش واحد اطلاع‌رسانی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «عشقه» که به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) برای نخستین‌بار در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، به دلیل آغاز همایش آیین‌های عاشورایی تا امروز میهمان تئاتر شهر است. در این نمایش مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، آشا محرابی، علی عمرانی، مریم شیرافکن، هنگامه صالحی، بهناز جعفری، ستاره اسکندری و... بازی می‌کنند.