استخدام مهندس برق مخابرات

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تکمیل کادر کارشناسی خود از کارشناس و کارشناس ارشد رشته مهندسی برق مخابرات ترجیحا شاخه میدان با دانش کافی در زمینه‌های انتشار امواج و شبکه‌های رادیویی، آنتن و مایکروویو مسلط به کامپیوتر، نرم‌افزار‌های برنامه‌نویسی و آشنا به برنامه MATLAB، با توانایی قابل قبول در خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان انگلیسی، علاقه‌مند به کار تحقیقاتی و توانا در کار گروهی، دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۷ بهمن ماه به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان سهند، ابتدای خیابان کوروش، شماره ۳۵، طبقه چهارم، معاونت توسعه منابع انسانی و رفاه ارسال کنند. استخدام رییس حسابداری بازرگانی، حسابداری انبار و...

یک شرکت بزرگ و معتبر تولیدی واقع در جاده تهران- کرج برای تکمیل کادر امور مالی خود از رییس حسابداری بازرگانی با مدرک لیسانس حسابداری با حداقل ۵سال سابقه‌کار مرتبط و آشنایی به زبان انگلیسی و تسلط کامل به حسابداری سفارش‌ها و حسابداری خرید و تسلط به نرم‌افزار‌های ORACEL و WORD و EXCEL، یک نفر کارشناس حسابداری انبار با مدرک لیسانس حسابداری با حداقل داشتن چهار سال سابقه‌کار مفید و مرتبط و تسلط به نرم‌افزار‌های مالی و زبان انگلیسی و تسلط به نرم‌افزار‌های EXCEL، یک نفر حسابدار با مدرک لیسانس حسابداری آشنا به حسابداری انبار و تسلط به نرم‌افزار‌های مالی و زبان انگلیسی و تسلط به نرم‌افزار EXCEL، یک نفر حسابدار با مدرک لیسانس حسابداری با حداقل داشتن ۲سال سابقه کار مرتبط و تسلط کافی به کامپیوتر و زبان انگلیسی و تسلط به نرم‌افزار EXCEL و یک نفر حسابدار با مدرک حسابداری، آشنا با حسابداری دریافت و پرداخت و امور بانکی با تسلط کافی به کامپیوتر و زبان انگلیسی و تسلط به نرم‌افزار‌ EXCEL دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به همراه کپی مدرک تحصیلی و فتوکپی کارت پایان خدمت و شماره تماس تا ۱۰بهمن‌ماه به نشانی تهران، صندوق پستی شماره ۱۴۶/۱۸۳۳۵ ارسال کنند. (روی پاکت جمله «مربوط به استخدام گروه خدمات مدیریت» درج شود)