شرکت ارتباطات سیار از امضای قرارداد رومینگ بین‌الملل تلفن همراه با هشت اپراتور جدید از شش کشور جهان خبر داده است. روابط عمومی این شرکت نام کشورها و اپراتورهایی را که قرارداد رومینگ بین‌الملل تلفن همراه با آنها امضا شده، SK Telecomکره جنوبی، Cosmote یونان، M۱) MobileOne) سنگاپور، UNMC اوکراین، Fastlink اردن و سه اپراتور Andrea Pradesh) Airtel ،(Gujarat) Airtelو MTNL-Mumbai از کشور هند ذکر کرده است.

SK Telecomنخستین اپراتور از کره جنوبی است که ارتباطات سیار با آن قرارداد رومینگ امضا کرده است.

Cosmoteدومین اپراتور یونانی، M۱ سومین اپراتور سنگاپوری، UMC سومین اپراتور اوکراینی و Fastlink نیز دومین اپراتور اردنی است که به جمع رومینگ بین‌الملل ارتباطات سیار می‌پیوندند.

امضای قرارداد با سه اپراتور جدید هندی، شمار اپراتورهای آن کشور را که شرکت ارتباطات سیار با آنها قرارداد رومینگ امضا کرده است، به ۱۵اپراتور افزایش داده است. مشترکان شرکت ارتباطات سیار در صورت سفر به این شش کشور، می‌توانند از خدمات هشت اپراتور جدید بهره ببرند و مشترکان این هشت اپراتور نیز در صورت سفر به ایران می‌توانند با تلفن همراه خود با کشورشان تماس داشته باشند. با برقراری این هشت رومینگ، تعداد اپراتورها و کشورهایی که ارتباطات سیار با آنها قرارداد رومینگ بین‌المللی منعقد کرد، به ۱۵۱اپراتور از ۷۶ کشور افزایش یافته است.