استخدام متخصص هواپیمای ایرباس

یک شرکت غیردولتی تعمیرات هواپیمایی در تهران تعدادی متخصص هواپیمایی ایرباس (۳۰۰ - ۳۱۰ - ۳۲۰) و بوئینگ ۷۴۷، دارای تایپ C و B و A CAT را دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند سوابق کاری و مدارک خود را به نشانی تهران، کیلومتر ۴ جاده مخصوص، بلوار هوایی، شرکت تعمیرات هواپیمایی فجر آشیان، کدپستی ۳۳۶۱۱ - ۱۳۸۷۸و یا به شماره نمابر ۶۶۰۰۱۶۴۲ ارسال کنند. استخدام کارشناس و منشی

شرکت پتروپارس برای تامین بخشی از منابع انسانی مورد نیاز خود، برای دفتر تهران از کارشناس برنامه‌ریزی و مدل‌های اقتصادی، کارشناس تامین مالی، حسابدار، کارشناس بازرگانی خارجی، کارشناس امور قراردادها، کارشناس برگزاری مناقصات، کارشناس امور مسافرت و منشی با ۵سال سابقه کار، کارشناس تشریفات و کارشناس اخذ روادید با ۷سال سابقه کار و سرپرست تشریفات و کارپرداز با ۱۰سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند تا ۱۵بهمن‌ماه، اطلاعات و مشخصات خود را از طریق سایت اینترنتی شرکت پتروپارس www.petropars.com به نشانی hrm-resume@ppars.com و یا شماره نمابر ۲۲۳۷۲۳۰۸ ارسال کنند.

استخدام مهندس مکانیک، برق ابزار دقیق و....

واحد تامین تجهیزات یک شرکت معتبر برای تکمیل کادر خود برای اجرای یک پروژه بزرگ نفت و گاز از مهندس مکانیک، برق، ابزار دقیق، شیمی و مدیریت بازرگانی برای واحد خرید، مهندس مکانیک، برق، ابزار دقیق و سازه برای واحد پیگیری کالا، مهندس متالورژی و مکانیک برای واحد بازرسی، مدیریت بازرگانی، تجارت بین‌الملل و رشته‌های مرتبط برای واحد حمل کالا، مهندس مکانیک، متالوژی و صنایع برای کنترل مواد، مسوول دفتر با مدرک زبان انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه کار و کارشناس، صنایع و برنامه‌ریزی برای واحد برنامه‌ریزی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان با ۵سال سابقه کار می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۱۱بهمن ماه به شماره فکس ۲۲۹۱۳۷۲۴ ارسال کنند.