رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: در صورت محاسبه اضافی هزینه مکالمه با ایرانسل برخورد خواهد شد. مهندس محمود خسروی، در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص محاسبه تعرفه سیم کارت‌‏های ۱۵۰هزار تومانی ایرانسل به دقیقه، اظهار داشت: به شرکت ایرانسل ابلاغ شده است که در صورت حساب این دوره مشترکین، تعرفه مکالمات را به ثانیه منظور کند، در غیر این صورت سازمان تنظیم مقررات با این شرکت برخورد خواهد کرد. در خصوص فروش شماره‌‏های رند ایرانسل در شهرهایی که هنوز تحت پوشش این شبکه قرار نگرفته است، گفت: طبق قرارداد ایرانسل موظف است تا ۴۸ ساعت پس از دریافت ودیعه، سیم کارت را به متقاضی تحویل دهد و در صورتی که سیم کارت‌‏ها را بدون اطلاع و تعهد متقاضی زودتر از پوشش شبکه پیش‌فروش کند، غیر قانونی است.

مهندس خسروی، با تاکید بر این‌‏که در حال حاضر شماره‌‏های رند ایرانسل تنها در نقاطی به فروش می‌‏رسد که دارای پوشش است، تصریح کرد: رزرو شماره‌‏هایی که تاکنون در شبکه تعریف شده است تنها با تعهد متقاضی و این که هیچ ادعایی نسبت به دریافت آن ظرف ۴۸ ساعت نداشته باشد، امکان‌پذیر خواهد بود.

رییس سازمان تنظیم و مقررات، با بیان این‌‏که در صورتی که پیش‌فروش شماره‌‏های ایرانسل با توجه به عدم پوشش شبکه شاکی داشته باشد سازمان تنظیم و مقررات آن را رسیدگی خواهد کرد، یادآور شد: تاکنون شکایتی براین مبنا به سازمان ابلاغ نشده است.وی، گفت: تمام متقاضیان ایرانسل که شماره مورد نظر خود را انتخاب و رزور می‌‏کنند باید آگاهی کامل از پوشش و راه‌اندازی زمان شبکه ایرانسل داشته باشند.