تبلیغ و آگاهی در میان حجاج گسترش یابد

رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اثر بخشی معنوی و فرهنگی در ایام حج و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغاتی برای رشد و تعالی فکری زائران خانه خدا تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری فارس حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران مراسم حج، ضمن قدردانی از تلاش آنان، با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت حج برای فعالیت فرهنگی تصریح کردند: باید با ابتکارات جدید، زمینه تبلیغ و آگاهی در میان حجاج بیت‌ا...‌الحرام گسترش یابد.

ایشان فعالیت‌های فرهنگی را منشا تحول فکری توصیف کردند و خدمت به حجاج را فرصتی مغتنم برشمردند.

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای بر اثر بخشی معنوی و فرهنگی در ایام حج و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغاتی برای رشد و تعالی فکری زائران خانه خدا تاکید کردند.

در آغاز این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی ری‌شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ضمن ارائه گزارشی از کنگره عظیم حج اظهار کرد: با تلاش مسوولان اجرایی در مراسم حج امسال، مشکلات کمتر و در مقایسه با سال‌های گذشته، رضایت نسبی زائران بیشتر شده است.

وی در تشریح فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری به برپایی همایش‌های بین‌المللی در موسم حج اشاره کرد و گفت: تلاش و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای و پیروزی حزب‌ا... لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی موجب گرایش بیشتر زائران و ابراز علاقه آنان به جمهوری اسلامی ایران بوده است.