در هفته جاری فیلم‌های گانگستری و جنایی در شبکه‌های تلویزیونی نمود بیشتری دارد و در میان ۱۰ فیلمی‌که طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به روی آنتن می‌روند، حدود ۶ فیلم با چنین موضوعاتی پخش خواهد شد. سینما یک، فیلم سینمایی «جسدهای عالی» به کارگردانی فرانچسکو رزی را روز پنج‌شنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می‌کند. این فیلم محصول سال ۱۹۷۶ ایتالیا و فرانسه است ودر ژانر جنایی و دلهره قرار می‌گیرد. داستان فیلم درباره کارآگاهی است که درگیر یکسری قتل‌های زنجیره‌ای می‌شود که در خلال آن تعدادی از قاضی‌های دادگاه‌ها کشته می‌شوند.

فیلم تلویزیونی«حمله خرچنگ‌ها» به کارگردانی پرویز تاییدی فردا ساعت ۱۶ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. عباس امیری، جهانبخش سلطانی، افسانه بایگان و مجید بانکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شبکه دو پنج‌شنبه و جمعه فیلم سینمایی «من بچه‌ام را می‌خواهم۱ و۲» را پخش می‌کند. این فیلم به کارگردانی لوئیجی پرلی و با بازی سابرینا فریلی و لوکا باربارجی، درباره زنی به نام سونیا است که برای بازگرداندن فرزندانش به ملداوی می‌رود. همسر سابقش والتر که فرد قدرتمند و با نفوذی است مرتب مانع رفتن بچه‌ها نزد مادرشان می‌شود.

فیلم سینمایی «شفت» امروز ساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

جان سینگلتن سال ۲۰۰۰ این فیلم را به مدت ۹۹ دقیقه ساخت. «شفت» محصول مشترک ایالات متحده و آلمان است. در این فیلم بازیگرانی چون ساموئل ال جکسن، ونسا ویلیامز، جفری رایت، کریستین بیل و تونی کولته به ایفای نقش پرداختند.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی «دنیای بی نقص» را جمعه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌برد. کلینت ایستوود سال ۱۹۹۳ این فیلم را به مدت ۱۳۸ دقیقه بر مبنای فیلمنامه‌ای از جان لی هنکاک جلو دوربین برد. ایستوود در این فیلم همراه کوین کاستنر بازی کرده است. داستان این فیلم درباره دو زندانی فراری است که پسری را گروگان می‌گیرند. یکی از زندانی‌ها پسر را اذیت می‌کند، اما زندانی دیگر به همین دلیل او را می‌کشد و رفتارش با پسر خوب است، پلیس دنبال او و آزاد کردن پسرک است. در حالی که پسر بهترین اوقات زندگی خود را با او سپری می‌کند.

برنامه سینما چهار جمعه این هفته ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سینمایی « تقاطع میلر» را برای پخش در نظر گرفته است. این فیلم به کارگردانی جوئل کوئن محصول سال ۱۹۹۰ آمریکا است. داستان این فیلم در دهه ۱۹۳۰ می‌گذرد. لرد لئو سردسته‌ یک گروه مافیایی ایرلندی است و تام ریگان مشاور او است. جانی کاسپر نیز در همان شهر یک گروه گانگستری ایتالیایی را در خدمت دارد. آنان تصمیم می‌گیرند برنی را بکشند اما تام مخالف این تصمیم است و سعی دارد آنها را منصرف کند. گابریل بایرن، آلبرت فینی، مرسیا هاردن و جان تارتارو از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شبکه تهران جمعه ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه فیلم سینمایی «شهرداری» را به روی آنتن می‌برد. این فیلم محصول سال ۱۹۹۶ آمریکا است و درباره ادی سانتوز کارآگاه پلیسی است که در یک درگیری با قاچاقچی خرده‌پایی که برادرزاده یکی از روسای مافیا است او را می‌کشد.