گروه کامپیوتر- نخستین سایت اطلاع‌رسانی در خصوص گوشی تلفن‌‌همراه و تکنولوژی‌های روز دنیا به آدرس www.GSM.ir راه‌اندازی شد. به گزارش خبرنگار ما بررسی تخصصی گوشی‌های همراه و مقایسه آنها با یکدیگر در کنار مقاله‌های تخصصی مختلف در خصوص گوشی‌ها از جمله بخش‌های قابل توجه در این سایت برشمرده می‌شوند.

کاربران از طریق این سایت می‌توانند برای خرید و یا فروش سیم‌کارت موبایل اقدام کنند و در صورت نیاز به خرید گوشی می‌توانند بادرج قیمت و برند موردنظر خود گوشی دلخواه را انتخاب کنند و از بخش مشاوره قیمت این سایت بهره‌مند شوند.

پایگاه GSM علاوه بر اخبار داخلی و خارجی و ارائه اطلاعات در زمینه موبایل و تکنولوژی آن به تجزیه و تحلیل دقیق و بیان نقاط ضعف و قوت گوشی‌های موجود در بازار موبایل پرداخته است و نتایج آزمایشات گوناگون صورت گرفته روی انواع موبایل‌ها را نیز ارائه داده است.

مدیر این سایت هدف از راه‌اندازی آن را دسترسی سریع و ‌آسان کاربران ایرانی به جدیدترین اطلاعات گوشی‌های همراه عنوان کرده است. به گفته وی در کنار این سایت ویژه‌نامه تخصصی موبایل به نام GSM نیز منتشر شده و قابل تهیه از مراکز فروش موبایل و روزنامه‌فروشی‌ها است.