استخدام مهندس سیویل

یک شرکت معتبر، مهندس سیویل، با شرایط تسلط به امور طراحی و کنترل طرح‌های سیویل، معابر شهری و محوطه‌سازی‌ها و آب‌های سطحی، داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه کار مرتبط و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دولتی را به همکاری دعوت می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مدارک و سوابق کاری خود را در اسرع وقت به نشانی تهران، شهرک قدس، خیابان ایران زمین، ساختمان اداری تجاری ایران زمین، طبقه سوم و یا از طریق پست الکترونیکی hy@kayson-ir.com ارسال کنند. استخدام مهندس و کارشناس بازرگانی

یک شرکت مهندسی برای تکمیل کادر فنی خود از مهندس طراح مخازن ذخیره تحت فشار با حداقل ۷ سال سابقه کار، کارشناس امور کنترل کیفیت در زمینه مخازن با حداقل ۵ سال سابقه کار در پروژه‌های نفت و گاز، مدیر سایت اجرای مخازن با ۱۰ سال سابقه کار در پروژه‌های نفت و گاز، کارشناس بازرگانی سفارش‌های خارجی و آشنا با صنایع نفت و گاز با ۵ سال سابقه مفید و فوق دیپلم مکانیک، مسلط به نقشه‌خوانی و فرآیندهای ساخت مخازن با ۵ سال سابقه کار مفید دعوت به همکاری می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند مدارک و سوابق خود را در اسرع وقت از طریق صندوق پستی ۶۴۳۹-۱۵۸۷۵ و یا پست الکترونیکی info@saap-co.com ارسال کنند.

استخدام فوق دیپلم برق الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک

یک شرکت معتبر مهندسی از فوق دیپلم برق یا الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر برای کار در سایت‌های خارج از تهران به صورت اقماری دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه به نشانی خیابان ظفر، بین بزرگراه مدرس و نفت، خیابان فرید افشار، بلوار آرش غربی، پلاک ۱۵ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۲۲۲۹۰۶ تماس بگیرند.