۲۵نفر از اعضای شورای‌عالی نظام پرستاری انتخاب شدند. غضنفر میرزابیگی، رییس‌کل سازمان نظام پرستاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، افزود: انتخابات شورای‌عالی نظام پرستاری کشور روز چهارشنبه با حضور اعضای هیات‌مدیره‌های جدید نظام پرستاری کشور در تهران برگزار شد و بر اساس آن ۲۵نفر اعضای جدید این شورا که به جز یک نفر همگی از ائتلاف بنیانگذاران نظام پرستاری بودند، انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس نتایج این انتخابات صدیقه سالمی (با ۶۱‌رای)، غضنفر میرزابیگی (۶۰‌رای)، محمد شریفی‌مقدم (۵۹‌رای)، شمس‌الدین شمس (۵۵‌رای)، عبدا... صفری (۴۷‌رای)، سیف‌ا... نصرتی (۴۵‌رای)، ‌یعقوب جعفری (با ۴۳‌رای)، شهربانو جعفری (۴۳‌رای)، مهین عباسی بافقی (۴۲‌رای)، مسعود ریانی (۴۰‌رای)، علی حسن پور دهکردی (۴۰‌رای)، محمد‌حسن دهقانی (۳۴‌رای)، محبوبه نگهبان (۳۸‌رای)، بهدخت کیا (۳۵‌رای)، محمدرضا یگانه (۳۳‌رای)، امین ا... اسکوئیان (۳۰رای)، محمودی راد (۳۰رای)، ‌احمد موسوی (۳۰‌رای) و احمد نجاتیان با ۲۷‌رای به عنوان اعضای جدید شورای‌عالی نظام پرستاری انتخاب شدند.

رییس‌کل سازمان نظام پرستاری اضافه کرد: علاوه بر این افراد که کارشناسان پرستاری هستند ۶ نفر دیگر نیز از میان کاردانان و بهیاران انتخاب شدند که بهروز رحیمی (‌۶۰‌رای)، ذبیحی (‌۴۳‌رای)، احمد طالبی (۳۸‌رای)، حسین سرمدیان (۳۵‌رای)، محسن محتشمی پور (۳۰‌رای) و حسین مومنی (با ۴۴‌رای) هستند. وی ادامه داد:‌ علاوه بر این افراد ۵ نفر دیگر اعضای منتصب شورای‌عالی نظام پرستاری هستند که دو نفر آنها از سوی وزیر بهداشت، یک نفر نماینده مجلس، یک نفر از سازمان پزشکی قانونی و یک نفر از نیروهای مسلح است. وی گفت: شورای‌عالی نظام پرستاری جدید باید هفتم دی‌ تشکیل می‌شد اما به علت تاخیرهایی که به وجود آمد یک ماه برای تشکیل شورای جدید از سوی هیات‌نظارت بر انتخابات نظام پرستاری مهلت گرفته شده است و با تایید اعتبارنامه اعضای شورای‌عالی جدید نظام پرستاری و تشکیل جلسه رسمی این شورا اعضای منصوب این شورا نیز معرفی می‌شوند. میرزابیگی افزود: تقریبا همه اعضای شورای‌عالی جدید و علی‌البدل‌ها به جز یک نفر از اعضای ائتلاف بنیانگذاران نظام پرستاری هستند که این امر نشانه محبوبیت ۹۰‌درصدی و موفقیت سازمان نظام پرستاری در دوره اول است که با وجود تخریب‌ها و ترور شخصیت‌ها به دست آمده است.