رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) باید میزان تعرفه‌های سیم‌کارت‌های خود را به جای محاسبه براساس دقیقه، بر مبنای ثانیه محاسبه کند. محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، درباره نحوه محاسبه تعرفه مکالمات اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) که در آن مکالمات دقیقه‌ای حساب می‌شود و حتی اگر شخص، یک دقیقه و یک ثانیه هم مکالمه داشته باشد، برای او تعرفه دو دقیقه محسوب می‌شود، اظهار کرد: در این خصوص نظراتی از مشترکان در رابطه با صورت‌حساب‌هایی که برای آنها صادر شده به ما منعکس شده است و ما نیز نظر قطعی خود را به آنها اعلام کردیم. در اپراتور اول تلفن‌همراه مکالمات ثانیه‌ای محاسبه می‌شود، اما در اپراتور دوم مکالمات به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شوند.

وی درباره زمان واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم تلفن‌همراه، گفت:‌ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه‌های سیم‌کارت‌های اعتباری را به اپراتور دوم تلفن‌همراه اعلام کرده و میزان تعرفه‌ها برای هر دقیقه در این سیم‌کارت‌ها همان ۶۲‌تومان و هزینه کانکشن ۲۴‌هزار و ۴۰۰‌تومان است که با مالیات این میزان به ۲۸‌هزار و ۸۰۰تومان می‌رسد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شد: این سازمان به ایرانسل اعلام کرده که مشکلی برای عرضه‌ و واگذاری سیم‌کارت‌هایش وجود ندارد و آنها هر زمانی که بخواهند می‌توانند سیم‌کارت‌های اعتباری خود را واگذار کنند، در حال حاضر اپراتور دوم تلفن‌همراه مشغول برنامه‌ریزی در این زمینه است.

خسروی اظهار کرد: ایرانسل در رابطه با تعرفه کانکشن که به مبلغ ۲۴هزار و ۴۰۰ است، اعتراض‌هایی دارد، اما سازمان در این رابطه، هیچ‌گونه تغییری اعمال نخواهد کرد و میزان تعرفه تغییری نمی‌کند.

این در حالی است که این اپراتور در تبلیغات خود تعرفه هر دقیقه مکالمه را ۴۹۹ ریال اعلام می‌کند.