تحقیقات جنایی برای دستگیری مرد جوانی که متهم به قتل مستاجر مادرزن خود است در دایره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. مسوولان بیمارستان‌ آزادی تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک پسر جوانی در آن بیمارستان خبر دادند.

پس از اطلاع گروهی از ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی با حضور در بیمارستان، تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به پسر جوانی به نام مرتضی است که بر اثر اصابت ضربه جسم تیزی به قلبش جان سپرده بود. مرتضی سه روز قبل در حالی که دچار خونریزی شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و پسر جوان روز گذشته پس از سه روز جدال با مرگ جان سپرد.

پدر مرتضی پس از مرگ پسرش با شکایتی اظهار داشت: مرتضی ۲۳ دی‌ماه سال گذشته همراه سه کارگر دیگر اتاقی را در خیابان دست‌غیب اجاره کردند. به خاطر اینکه پسرم نسبت به دیگر هم اتاقی‌هایش باسوادتر بود او به عنوان نماینده با صاحبخانه که یک زن بود صحبت می‌کرد.

پس از گذشت چند ماه به دلیل فرسوده بودن مجرای دستشویی خانه، مسیر آن بسته شد و پسرم این موضوع را به زن صاحبخانه اطلاع داد ولی هیچ اقدامی برای حل این مشکل از سوی او انجام نشد.

تماس‌های مکرر پسرم با صاحبخانه باعث عصبانی شدن زن صاحبخانه شده بود. ۲۲ آذر‌ماه امسال وقتی پسرم برای دادن اجاره خانه به اتاق زن صاحبخانه رفته بود با او درگیری لفظی پیدا کرد در این هنگام داماد صاحبخانه به نام اصغر وارد درگیری شد و با قمه ضربه‌ای به پسرم وارد کرد. دوستان مرتضی او را سریع به بیمارستان منتقل کردند که پسرم امروز در اثر شدت جراحات جان سپرد.

ماموران در ادامه زن صاحبخانه را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه اصغر به دلیل خوردن مشروبات الکلی حالت عادی نداشت به همین خاطر با مرتضی درگیر و او را مجروح کرد.

هم‌اکنون تحقیقات برای دستگیری اصغر از سوی کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی ادامه دارد.