عصر مدیریت

با توجه به تاثیر محوری مدیران بر درون‌دادها و برون‌دادهای سازمانی و نقش کلیدی آنها در تعیین کیفیت زندگی جامعه بشری و همچنین وجود نیاز روزافزون جامعه مدیران و کارآفرینان ایرانی به دانش کارآمد و روزآمد در این عرصه، نشریه عصر مدیریت پس از مطالعات میدانی در حوزه نیازهای مدیران ارشد و کارکردهای رسانه‌ای، توسط جمعی از مدیران اجرایی کشور تاسیس شد تا ضمن پاسخگویی به بخشی از این نیازها، سهمی در تبلور و هم‌افزایی دانش مدیران ایرانی داشته باشد. چارچوب محتوایی نشریه عصر مدیریت اطلاع‌رسانی و تحلیل روندهای موثر بر کسب‌وکار سازمان‌ها در محیط پیرامون، همراه با تبیین حوزه‌های محوری دانش مدیریت در عصر حاضر و تمرکز بر چالش‌های فردی مدیران می‌باشد.

گروه مخاطبان نشریه عصر مدیریت عبارتند از کارآفرینان، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها و نهادهای صنفی و مدنی در سراسر کشور و بعضا مدیران و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور.

هدف این نشریه، بومی‌سازی دانش مدیریت به منظور ترویج کاربردی آن در تصمیم‌سازی و تصمیم‌‌گیری مدیران است.

عنوان بعضی از مقالات چاپ شده در شماره نخست نشریه عصر مدیریت به شرح زیر است: مانیفست سرمایه‌داری، اقتصاد ایران در سال ۸۵ در گفت‌وگو با دکتر ایمانی‌راد، نفت ایران بالا، بالا، بالاتر، سرمایه‌گذاران غربی به جمع بازیگران بازارهای عربی دعوت می‌شوند، رییس بانک مرکزی آمریکا چگونه می‌اندیشد؟

جمعیت ایران، دیروز، امروز، استارباکس از تجارتی کوچک تا امپراتوری قهوه، فوتبال، ابزار جدید بازاریابی، مرکز آموزش غول‌های صنعتی (جایی که مدیران استراتژیست را پرورش می‌دهد). اولین شماره این نشریه در ۹۴صفحه با قیمت ۱۵۰۰تومان عرضه شده است.