همکاری مایکروسافت با سامسونگ

گروه کامپیوتر- سامسونگ اعلام کرد، امتیاز نصب برنامه Winodws Vista شرکت مایکروسافت را بر روی مانیتورهای ۲۰ و ۲۲ اینچی خود که در ماه آینده عرضه می‌شوند، کسب نموده است. همچنین این امتیاز برای مانیتورهای ۱۹ اینچی سامسونگ نیز در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

امتیاز نصب Windows Vista شرکت مایکروسافت که به دو بخش basic و premium تقسیم می‌شود، به محصولاتی اعطا می‌شود که در ساخت آنها از استانداردهای مایکروسافت بهره‌مند بوده تا بتوانند با سیستم راه‌اندازی Winodws Vista که اوایل سال آینده بهره‌برداری می‌شود، مطابقت نمایند.

محصولات شرکت سامسونگ با اخذ قبولی در رعایت موارد مطابق با مقررات این برنامه و همچنین کسب استانداردهای عالی در امکانات این محصولات، توانسته است امتیاز premium برنامه Windows Vista را دریافت نمایند. در طول سال گذشته سامسونگ تیم کارآمدی جهت همکاری نزدیک با مایکروسافت معرفی نمود.

مانیتورهای صفحه پهن که امتیاز Windows Vista Premium را اخذ نموده‌اند، در بازارهای جهانی همراه با لوگویWindows Vista Premium در دسامبر ۲۰۰۶ عرضه می‌شوند. در همین حال مانیتورهای سامسونگ در مدل‌های مختلف توانسته‌اند که به‌عنوان برترین محصولات معرفی شوند: مانیتور ۲۱اینچی سامسونگ با نام Syncmaster ۲۱۵TW به‌عنوان محصول برتر سال توسط مجله PC Magazine آلمان معرفی شده است و همچنین براساس گزارش مجله تخصصی IT آلمان PC Praxis که با تحقیق از ۴۴۰۰۰ خواننده آن انجام شده است، مدل ۲۰اینچی با نام Syncmaster ۲۰۵BW به‌عنوان بهترین مانیتور سال ۲۰۰۶ برگزیده شد.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی در تلاش هستند که امتیاز Windows Vista را دریافت نمایند و تاکنون دو محصول سامسونگ در این امر موفق شده‌اند. سامسونگ سعی دارد که در آینده محصولات بیشتری جهت امتیاز Windows Vista تولید نموده و رهبری بازار را در دست گیرد.