شبکه‌های تلویزیونی با انتخاب ۷ فیلم در ژانر حادثه‌ای و پلیسی، روزهای پایانی سرشار از حادثه را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آورند. شبکه چهار و تهران طی آخر این هفته بیش از سایر شبکه‌ها به پخش آثار اکشن تمایل نشان داده‌اند و فیلم‌هایی چون «نفوذی»،«دسته اوباش» و «فاز چهارم» در این ژانر به روی آنتن می‌روند.

فیلم‌ سینمایی «مهتاب» محصول دو کشور آلمان و انگلیس است که توسط اسکولیمووسکی کارگردانی شده‌ است. این فیلم با موضوع کارگرانی که از اروپای شرقی، به صورت غیرقانونی در غرب فعالیت می‌کنند، امروز ساعت ۲۲ در قالب سینما یک از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

شبکه اول سیما همچنین جمعه ساعت ۱۶فیلم تلویزیونی «آمیتیس» را بر روی آنتن می‌برد. این فیلم به کارگردانی مهران برومند، داستان پیدا شدن لوح ۳هزار ساله‌ای است که آرش کاوه آن را پیدا می‌کند و برای معالجه مادرش قصد فروش آن را دارد.

تکرار فیلم «بمب پستی» ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم پلیسی محصول کشور کانادا است و درباره قاتلی روانی است که برای هنرمندان از طریق پست بمب ارسال می‌کند و قصد کشتن آنها را دارد.

شبکه دو سیما همچنین فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، فیلم سینمایی «هالک» را به روی آنتن می‌برد. این فیلم علمی- تخیلی محصول کشور آمریکا است.

شبکه سه سیما، امروز ساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه، فیلم سینمایی «بیسبال» به کارگردانی باری لوینستن را پخش می‌کند. داستان این فیلم آمریکایی درباره پسری به نام روی هابسون است که به بیسبال علاقه فراوانی دارد. رابرت رد فورد، رابرت دوآل، گلن کلوز بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «گایال» ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم هندی به کارگردانی نیتیش روی درباره برادر اجای، به نام آشوک است که به خاطر نافرمانی از لوانتری قاچاقچی بزرگ کشته می‌شود، آجای همه جا را به دنبال برادر جست‌وجو می‌کند تا حقیقت را در می‌یابد.

فیلم «نفوذی» به کارگردانی اسپایک لی، ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه جمعه به روی آنتن شبکه چهار می‌رود. این فیلم آمریکایی محصول سال ۲۰۰۶ است که در پشت و جلوی دوربین چهره‌های شناخته شده‌ای دارد.

شبکه تهران فیلم«دسته اوباش» را جمعه ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌برد. داستان این فیلم به کارگردانی بیل داک در سال و در جامعه فقیر۱۹۴۳ اتفاق می‌افتد.