مدیری از فردا با باغ مظفر می‌آید

نگاه سوم- «باغ مظفر» عنوان مجموعه جدید مدیری است که همچون دیگر ساخته‌های این کارگردان نظیر «پاورچین»، «نقطه چین» و «شب‌های برره» که طنز و نقد احوالات محیطی را در فضای متفاوت به تصویر می‌کشد. شخصیت‌ها و گویش‌های مجازی که شاید در ظاهر از ناکجاآباد آمده، اما در حقیقت روایت دیروز و امروز احوالات جامعه است. مدیری این بار در «باغ مظفر»، عادت‌های دیروز که با احوالات امروز همگون نشده را در قالب دو خانواده که بازمانده از خان‌های تهران هستند را دستمایه کار قرار داده است. دو خان که در یک باغ با هم زندگی می‌کنند و دیواری، آنها را از هم جدا ساخته، وصلتی صورت می‌گیرد، آدم‌های جدیدی وارد این باغ می‌شوند که برخلاف میل صاحبان آن، جور دیگری رفتار می‌کنند.

خان‌ها در احوالات روزگاران پیشین مانده‌اند و تازه واردها امروز را به باغ می‌آورند، رفتار هریک برای دیگری غریب و مورد استهزا قرار می‌گیرد.

مدیری با وجود برخی انتقادها به آثار گذشته‌اش ثابت کرده که با شناخت کافی از ذائقه مخاطب، پشت دوربین قرار می‌گیرد.

مجموعه طنز شبانه «باغ مظفر»، قرار است از فردا به تهیه‌کنندگی حمید و مجید آقاگلیان در قالب ۴۵قسمت از شبکه سوم سیما پخش شود.

سرپرست نویسندگان این مجموعه نیز همچون کارهای قبلی مدیری به عهده «پیمان قاسم‌خانی» به همراه مهراب قاسم‌خانی، امیر‌مهدی ژوله، خشایار الوند و حمید برزگر است.

«مهران مدیری» به همراه «محمدرضا هدایتی»، «سیامک انصاری»، «نصرا... رادش»، «نادر سلیمانی»، «هادی کاظمی»، «سعیدپیردوست»، «سحر جعفری جوزانی»، «شقایق دهقان»، «الیکا عبدالرزاقی»، «علی لک پوریان»، «ساعد هدایتی»، «محمد جواد عزتی» و «جواد رضویان» در باغ مظفر به ایفای نقش می‌پردازند.