با نمایش فیلم‌های جدید در منطقه شمال آمریکا، کارشناسان گیشه از اتمام سلطنت پنگوئن‌ها در تعطیلات پایان هفته خبر دادند. نمایش فیلم‌های جدید در روز جمعه می‌تواند به سلطنت دو هفته‌ای پنگوئن‌ها بر گیشه پایان دهد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که فیلم‌های تازه به نمایش در آمده بتوانند به فروش بالای ۴۰‌میلیون دلار دست یابند.

فیلم «داستان میلاد مسیح» ازجمله آثاری است که این هفته به نمایش عمومی در می‌آید. این فیلم که شاهد نقش آفرینی کیشا کسل هیوز و اسکار ایساک است در گونه سینمایی‌تریلر، سیاسی، مذهبی جای دارد و به سفر مریم و جوزف و انتظار آنها برای تولد حضرت مسیح می‌پردازد.

از سوی دیگر، فیلم کمدی «ون وایلدر: طغیان تاج» با شرکت کل پن از دیگر آثاری است که امید بسیاری به گیشه دارد. این اثر که در زمره فیلم‌های کمدی طبقه بندی می‌شود دنباله‌ای بر فیلم «هجو ملی» است، اما این اثر برای تصاحب مقام نخست جدول فروش ناگزیر به رقابت با فیلم «گردشگران» است.

این‌تریلر که شاهد بازی بازیگرانی چون جاش دوهامل و ملیسا جورج است، وجهی هراسناک دارد و شرح حال جوانانی را روایت می‌کند که در نزدیکی برزیل خودروشان خراب می‌شود و ناگزیر می‌شوند مدتی در نزدیکی ساحل به انتظار بمانند، اما در می‌یابند که شن‌های ساحل و اطراف در برگیرنده راز بزرگی هستند از همین رو درصدد دستیابی به این راز بر می‌آیند.