استخدام مهندس برق و الکترونیک فوق‌دیپلم برق و ...

یک شرکت معتبر تولیدکننده مواد غذایی برای تکمیل کادر فنی خود از یک نفر مهندس برق و الکترونیک، یک نفر فوق دیپلم برق و ۲ نفر تکنسین ۱۸ ماهه برق (از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای) با ۲ سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان ساکن شهرستان‌های کرج، هشتگرد و نظرآباد می‌توانند برای اطلاعات بیشتر تا ۸ آذر ماه با شماره‌تلفن‌های ۵ - ۳۳۱۳۰۰۰۴-۰۲۱ و ۴-۴۵۲۲۴۰۰-۰۲۶۲ تماس بگیرند. استخدام کارشناس ارشد سازه دریایی، مهندس مکانیک و...

یک شرکت معتبر در زمینه صنایع دریایی برای تکمیل کادر فنی و اداری خود از کارشناس ارشد سازه دریایی مسلط به نرم‌افزار‌های مربوطه و زبان‌انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه‌کار مرتبط، کارشناس ارشد کشتی‌سازی مسلط به نرم‌افزار‌های مربوطه و زبان انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه‌کار مرتبط، مهندس مکانیک آشنا به موتور و تاسیسات مکانیکی کشتی‌ و زبان انگلیسی و حداقل ۳ سال سابقه‌کار مرتبط، مهندس برق، الکترونیک، آشنا با تاسیسات برقی کشتی و زبان انگلیسی با حداقل ۳ سال سابقه‌کار مرتبط، کارشناس برآورد و مناقصات طراحی دریایی مسلط به زبان انگلیسی، کارشناس امور قراردادی و پیمانکاری دریایی مسلط به زبان انگلیسی، کارشناس بازرگانی مسلط به بازرگانی خارجی و زبان انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه‌کار مرتبط، حسابدار با مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری و حداقل ۳سال سابقه‌کار مرتبط، منشی و تایپیست مسلط به نرم‌افزار‌های Office و تایپ فارسی و لاتین و مکالمه زبان‌انگلیسی و کارشناس کنترل و بایگانی اسناد و دبیرخانه آشنا به زبان انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه‌کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق کاری خود را با ذکر شماره تماس به پست‌ الکترونیکی INFO@DOT-CORP.COM،‌ شماره فکس ۸۸۵۷۵۱۴۹ یا صندوق پستی۴۹۵/۱۴۶۶۵ ارسال کنند.