گروه حوادث - عاملان یک نزاع خونین که در آن مرد جوانی قربانی انتقام‌جویی شده بود از سوی پلیس جنایی تهران تحت تعقیب ویژه قرار گرفتند. این دو مرد از ۶ ماه پیش با فرار از صحنه جنایت به‌صورت پنهانی زندگی می‌کنند و پلیس دریافتن ردپایی از مخفیگاه دو جنایتکار به بن‌بست خورده‌اند. بنابه این گزارش، ساعت ۲۱ و ۳۰دقیقه روز دوم خرداد ماه سال‌جاری دو مرد در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان آرایشی شهرک صالح‌آباد با حمله به مرد جوانی او را به شدت مجروح کردند.

با انتقال جوان مجروح به بیمارستان امیرالمومنین پزشکان تلاش‌های گسترده‌ای را برای درمان وی آغاز کردند ولی ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وی بر روی تحت بیمارستان جان باخت .

با مرگ این مرد جوان ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس دانشور از شعبه هفتم دادسرای شهرری وارد عمل شدند و در تحقیقات پی بردند قربانی جنایت جوان ۳۰ ساله‌ای به نام مجید اندروا است که چندی قبل به خاطر اختلاف قدیمی یکی از قاتلان را با ضربات چاقو زخمی و راهی بیمارستان کرده بود.

این تجسس‌ها مشخص کرد عاملان این جنایت که موسی و وهاب نام دارند از روی کینه و انتقام‌جویی در حالی‌که پرونده مربوط به نزاع قبلی‌شان در دادسرای شهرری در حال پیگیری بود دست به انتقام‌گیری زده‌اند. ماموران در ادامه تحقیقات

پی بردند عاملان جنایت پس از آن که پی برده‌اند قربانی جنایت بر روی تخت بیمارستان جان باخته است متواری شدند.

پلیس با این سرنخ‌ها جست‌وجوهای گسترده‌ای را برای یافتن سرنخی از مخفیگاه متهمان آغاز کرد ولی با گذشت ۶ ماه از جنایت این تحقیقات با بن‌بست مواجه شده است.