صدور 800 هزار کارت هوشمند سوخت برای تهران و کرج

تاکنون بیش از ۸۰۰هزار کارت هوشمند سوخت برای منطقه تهران و کرج صادر و به پست تحویل داده شده و به‌تدریج در اختیار مالکان قرار می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری فارس، صدور کارت هوشمند سوخت مربوط به مالکان خودروهای پلاک ایران در منطقه کرج به اتمام رسیده و تا کنون بیش از ۸۰۰هزار کارت برای منطقه تهران و کرج صادر شده است.

از این تعداد کارت حدود ۱۱۰هزار آن مربوط به مالکان خودروهای پلاک ایران در منطقه کرج می‌باشد. اولویت صدور و تحویل حدود ۴میلیون کارت برای تهران و در ادامه کل کشور نیز با خودروهای پلاک ایران می‌باشد. به گزارش فارس، تا پایان آذر ماه ۶۰۰مرکز خدمات کارت هوشمند سوخت در دفاتر منتخب پستی سراسر کشور فعال خواهد شد تا مالکان موتور سیکلت‌ها با مراجعه به آنها و ارائه مدارک معتبر شناسائی و مالکیت موتور با پر کردن فرم مخصوص، نسبت به درخواست کارت برای موتور سیکلت خود اقدام نمایند. این کارت ظرف مدت یک هفته تا ۱۰روز برای آنان صادر خواهد شد. مالکان موتور سیکلت‌هایی که فاقد چنین مدارکی باشند باید با مراجعه به «ناجا» و اعلام وضعیت خود، برای درخواست و صدور کارت هوشمند سوخت برای وسیله خود اقدام کنند. بنابراین گزارش، مالکان خودروهایی که کارت خود را مفقود کرده یا به هر علتی آنرا از بین برده باشند باید با مراجعه به دفاتر خدمات کارت هوشمند در مراکز پستی مذکور، مراتب را اعلام نمایند.

صدور کارت برای کل کشور نیز با اولویت خودروهای پلاک ایران به زودی آغاز می‌شود و حدود ۷میلیون کارت برای مالکان خودروها صادر خواهد شد.