گروه حوادث- تحقیقات پلیس برای ردیابی ماموران قلابی که پس از حمله مسلحانه به یک چوپان جوان پول‌های او را به سرقت بردند، آغاز شده است. اقدامات پلیس به دنبال اعلام شکایتی از سوی این پسر جوان انجام می‌گیرد.این پسر جوان در شکایتی که در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران مطرح کرده است، مدعی شده سه مرد جوان در حالی که لباس پلیس به تن داشته و مسلح بودند به خانه من آمده و پس از ضرب و جرح، تمامی پول‌های مرا به سرقت بردند.به دستور بازپرس توکلی، اکیپی از ماموران آگاهی تحقیقات و تجسس‌های خود را برای دستگیری مهاجمان مسلح آغاز کردند.

آنان با توجه به نشانی‌هایی که چوپان جوان از مهاجمان در اختیارشان قرارداده بود اقدام به طراحی تصویر چهره‌نگاری رایانه‌ای از مهاجمان مسلح کردند. در جریان تحقیقات انجام گرفته مشخص شد یکی از مهاجمان مسلح از ساکنان منطقه محل سکونت چوپان جوان است.پلیس با به دست آوردن این سرنخ مخفیگاه او را تحت مراقبت قرارداد تا اینکه او را ردیابی و بازداشت کردند.

این متهم بازداشت شده در جریان تحقیقات پلیسی و قضایی ضمن به گردن گرفتن حمله مسلحانه به خانه چوپان جوان مدعی شد نقشه این کار را یکی از دوستانش طراحی کرده است. با توجه به این اطلاعات، پلیس تجسس‌های خود را برای ردیابی دو مهاجم مسلح فراری آغاز کرده است.به گزارش خبرنگار ما، متهم بازداشت شده با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.