جوان شیطان‌صفت در کمین دانش‌آموزان پسر

گروه حوادث - جوانی که در یک سلسله اقدامات تبهکارانه اقدام به ربودن دانش‌آموزان دبیرستانی و آزار و اذیت آنان می‌کرد، دستگیر شد. این فرد از یک سال پیش با ربودن دانش‌آموزان فعالیت‌های مجرمانه‌اش را آغاز کرده و تحت‌تعقیب بود.

به گزارش خبرنگار ما، این مرد ۳۰ساله در شرق تهران اقدام به شناسایی طعمه‌هایش می‌کرد.

با شکایت والدین یک پسر دبیرستانی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی به کارآگاهان دایره پنجم پلیس آگاهی تهران دستور داد تا تحقیقات خود را برای شناسایی این متهم آغاز کردند.

در حالی که ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده بودند، چند شکایت دیگر که شبیه به آن در دادسرای جنایی مطرح شد، ماموران با توجه به شباهت زیادی که در چگونگی ربودن و آزار نوجوانان بود، اقدام به چهره‌نگاری از متهم کرد و این نظریه که این اقدامات تبهکارانه از سوی یک نفر صورت گرفته است، قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، از آنجا که شکایات مطرح‌شده بیشتر در حوالی دبیرستان‌هایی که در شرق تهران واقع بودند، صورت گرفته بود، ماموران با شناسایی مناطق مختلف در این منطقه موفق شدند، پس از یک سال ظهر پنج‌شنبه گذشته متهم را که مردی ۳۰ساله بود دستگیر کنند.

متهم پس از مواجهه حضوری با شاکیان هرگونه اقدامی را در این خصوص انکار کرد.

یکی از این نوجوانان در حالی که به شدت دچار ترس شده بود، به بازپرس قیصری، رییس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی، گفت: او با عنوان کردن اینکه مامور پلیس است، مرا تهدید کرد که باید همراه او به اداره آگاهی بروم. بعد از اینکه او با تهدید مرا سوار موتورسیکلت خود ‌کرد، پس از دقایقی سرگردان بودن در خیابان‌ها، در یک محل مناسب و خلوت با زدن چسب زخم به چشمانم مرا به خانه‌اش برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

این گزارش حاکی است، متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۰مورد آزار و اذیت نوجوانان دبیرستانی اعتراف کرد و گفت: بعد از اینکه در ازدواجم‌ شکست خوردم در خانه‌ام تنها زندگی می‌کردم و به همین علت به فکر این افتادم که به آزار و اذیت جنسی نوجوانان دبیرستانی بپردازم. به همین علت به عنوان مامور پلیس یا مامور آموزش و پرورش خودم را به این نوجوانان معرفی کرده و با تهدید سوار بر موتورسیکلت خودم می‌کردم و برای اینکه نتوانند خانه‌ام را شناسایی کنند در فرصتی مناسب با پوشاندن چشم‌هایشان آنان را به خانه‌ام برده و اقدام به آزار و اذیتشان می‌کردم.

بازپرس قیصری با توجه به اینکه احتمال می‌رود در طول یک سال متهم بیشتر از ۱۰مورد اقدام به آزار و اذیت نوجوانان کرده باشد دستور داد، تا عکس متهم چاپ شود و کسانی که از وی شکایت دارند به این شعبه یا دایره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.