دستگیری ۴۴ تن از فعالان شرکت گلدکوئیست در غرب تهران

۴۴ تن از فعالان شرکت گلدکوئیست که در غرب تهران و تحت پوشش یک شرکت خدمات کامپیوتری اقدام به عضوگیری در شرکت هرمی گلدکوئیست می‌کردند، توسط ماموران اطلاعات ناجا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ما، ۴۴ تن از فعالان شرکت گلدکوئیست که با اجاره سه واحد مسکونی در شهرک غرب تهران تحت پوشش یک شرکت خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کردند، دیروز توسط ماموران مرکز عملیات ویژه معاونت اطلاعات ناجا دستگیر شدند.

۶ تن از این متهمان به عنوان «لیدر» ضمن جلب اعضای جدید با ترفند، از هر فرد مبلغ یک میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان دریافت کرده بودند و با تنی چند از نمایندگان اصلی شرکت گلدکوئیست در خارج از کشور نیز، ارتباط داشتند.

پلیس که از طریق منابع اطلاعاتی خود از فعالیت متهمان آگاه شده بود، پس از انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم، تمامی متهمان را که از شهرهای مختلف کشور بودند، دستگیر و به همراه پرونده متشکله به دادسرای ناحیه ۲۴ تهران، تحویل داد. محمدزاده، بازپرس شعبه اول دادسرا مسوول رسیدگی به این پرونده است. سارق به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد

ماموران پلیس شهرستان رشت یک سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

به گزارش پلیس، ماموران کلانتری ۱۷ «خمام» از توابع شهرستان «رشت» در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه مغازه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است، بلافاصله با انجام تحقیقات ویژه و با استفاده از سرنخ‌های موجود سارق را به نام «رحمان»، شناسایی و دستگیر کردند. این گزارش حاکی است، متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت از مغازه‌ها و شرکت‌های مختلف صنعتی، سرقت سیم‌های برق و همچنین چند فقره کیف‌قاپی اعتراف کرد. سارق دو نفر دیگر را نیز به عنوان همدستان خود در این سرقت‌ها معرفی کرد که با تلاش پلیس یکی از متهمان دستگیر و به جرم خود معترف شد.

کشف ۳۴‌کیلو جواهر از یک خودرو در استان فارس

ماموران انتظامی شهرستان «بوانات» حین کنترل خودروهای عبوری بیش از ۳۴‌کیلوگرم جواهرات کشف کردند.

به گزارش پلیس، ماموران انتظامی شهرستان «بوانات» استان «فارس» حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از بندرعباس عازم اصفهان بود، مظنون و جهت بازرسی و کنترل مدارک، اقدام به توقیف آن کردند. بنابر این گزارش، ماموران حین بازرسی از آن‌، ۳۴‌کیلو و ۹۷۵‌گرم جواهر از مسافری که به طرز ماهرانه‌ای در عقب باک خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم فوق مبلغ ۵۰میلیون ریال رشوه به ماموران پیشنهاد کرد که مراتب صورتجلسه شد.

کشف تابوت مربوط به دوران قبل از اسلام در رضوانشهر

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان «رضوانشهر» گیلان در بازرسی از یک منزل موفق شدند یک تابوت مربوط به دوران ماقبل اسلام و دو مجسمه طلا را کشف و ضبط کنند.

به گزارش پلیس، ماموران انتظامی شهرستان «رضوانشهر» در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری اشیای عتیقه در منزل خود می‌نماید بلافاصله با اخذ مجوز قضایی از منزل وی بازرسی به عمل آوردند. این گزارش حاکی است، ماموران پلیس طی این بازرسی موفق شدند یک تابوت مربوط به دوران ماقبل اسلام و دو قطعه مجسمه طلا را کشف و ۴نفر را در این رابطه بازداشت کنند.

مامور قلابی با اسلحه پلاستیکی کلاهبرداری می‌کرد

مامور قلابی که با لباس و تجهیزات‌، اقدام به کلاهبرداری می‌نمود، توسط ماموران نیروی انتظامی مازندران به دام افتاد.

به گزارش پلیس، ماموران انتظامی استان مازندران در پی شکایات متعدد مردم مبنی بر فعالیت یک مامور قلابی اقدامات خود را آغاز کردند. ماموران پس از بررسی‌های لازم و با سرنخ‌های موجود این مامور قلابی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی منزل وی را بازرسی کردند و دو قبضه سلاح کمری پلاستیکی به همراه غلاف چرمی‌، ۱۵۰‌گرم تریاک‌، دوعدد کارت قلابی عضویت در بسیج با اسامی مختلف‌، یک عدد پیراهن نیروی انتظامی با درجه ستوان‌دومی‌، گواهینامه پایه دوم جعلی‌، تعدادی مهر‌، آلات‌ استعمال مواد‌مخدر و یک عدد فشنگ جنگی کلت کشف و ضبط کردند.

قاتل نامرئی بر سر ۲ جوان سایه انداخت

نقص در سیستم گرما‌زا و نشت گاز در خانه‌ای باعث مرگ ۲ جوان شد.

به گزارش پلیس، غروب روز دوشنبه ۲ جوان که در منزل مسکونی‌شان واقع در خیابان ۱۷ شهریور مشهد در حال استراحت بودند به علت نقص سیستم گرمازا و نشت گاز دچار گاز گرفتگی شدند. با اطلاع آشنایان از این حادثه هر دونفر به وسیله اطرافیان به بیمارستان منتقل ولی یکی از آنها فوت کرد. بنابراین گزارش وضعیت جسمانی یکی از قربانیان نیز وخیم گزارش شده است.

جاعلان زورگیر در تنکابن دستگیر شدند

سه نفر که با جعل عنوان بسیجی در شهرستان «تنکابن» اقدام به زورگیری می‌کردند، توسط پلیس تنکابن به دام افتادند.

به گزارش پلیس، دو نفر با مراجعه به آگاهی شهرستان «تنکابن» مازندران اعلام کردند: «با خودروی شخصی خود در حال عبور از روستای «شیرود» تنکابن بودیم که سه نفر جلوی ما را گرفتند و پس از معرفی خود به‌عنوان بسیجی با تهدید چاقو مبلغ یکصد و سی هزار تومان وجه نقد ما را به سرقت بردند».

با دریافت این خبر، ماموران سریعا تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و در کمتر از ۱۲ ساعت طی عملیات پلیسی متهمان را دستگیر کردند.

ادامه تحقیقات پلیس حاکی است هر سه متهم که با جعل عنوان اخاذی کرده بودند در تحقیقات به جرم خود اعتراف و به‌همراه پرونده متشکله جهت صدور رای نهایی به مراجع قضایی منتقل شدند.