سریال جدید مهران مدیری کلید خورد

نگاه‌سوم- تصویربرداری سریال جدید مهران مدیری با نام «باغ مظفر» پس از مراحل پیش‌تولید شروع شد و تاکنون فیلمبرداری ۶قسمت از آن به پایان رسیده است. داستان این مجموعه ۴۵قسمتی درباره دو نفر از نوادگان خان‌های تهران است که در مجاورت هم در تهران امروز زندگی می‌کنند. زندگی آرام و بسته آنها با ازدواج پسر یکی از آنان و ورود عروس جدید به خانواده ماجراهایی را پدید می‌آورد. طبق اعلام، نام و داستان این مجموعه طنز هیچ ارتباطی با سلسله قاجار ندارد!

این سریال قرار است در ماه آذر از شبکه سوم سیما پخش شود.

در این سریال بازیگرانی همچون مهران مدیری، سیامک انصاری، نادر سلیمانی، جواد رضویان، شقایق دهقان، سحر جعفری‌ جوزانی، نصر‌ا... رادش، محمدرضا هدایتی، سعید پیردوست، هادی کاظمی، ساعد هدایتی، علی لک‌پوریان، شایان احمدی، جواد عزتی و الیکا عبد‌الرزاقی به ایفای نقش می‌پردازند و نویسندگی این مجموعه طنز نیز به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده مجید و حمید آقاگلیان می‌باشد. حذف دو مجموعه از نمایشگاه مجازی جایزه گلستان

بنا به درخواست شخصیت‌ عکس‌های مجموعه برگزیده‌ در بخش استعداد جوان جایزه کاوه گلستان، این مجموعه از نمایشگاه مجازی جایزه حذف شد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه با عنوان «بهترین سال‌های زندگی ما» به سومین جایزه سالانه عکاسی مطبوعاتی کاوه گلستان ارائه شده بود که به‌گفته برگزارکننده دور سوم جایزه، بنا به‌درخواست شخصیت‌های فریم‌های نهایی این گزارش تصویری، مجموعه آن از سایت جایزه برداشته شده است.

لیلی گلستان همچنین عنوان کرد که تصاویر مجموعه دیگری با عنوان «فریده» نیز به‌دلیل قابل شناسایی بودن چهره افراد در تصاویر، از سایت برداشته شدند.

«اردت،کلام» در فیلمخانه ملی ایران

نگاه‌سوم- هفتمین برنامه از شصت‌ویکمین دوره جلسات نمایش فیلمخانه ملی ایران به نمایش فیلم «اردت،کلام» اختصاص یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در هفتمین برنامه شصت‌ویکمین دوره جلسات نمایش فیلمخانه ملی ایران (پاییز ۱۳۸۵) «اردت،کلام» به کارگردانی کارل تئودور درایر (محصول ۱۹۵۵) با نقش‌آفرینی هنریک مالبرگ و امیل هاس کریستنسن ساعت ۱۸ برای اعضا در سینما صحرا به نمایش در‌می‌آید.

«بی‌وفا» پس از «چه کسی امیر را کشت؟»

سینمای ما- فیلم سینمایی «بی‌وفا» اولین ساخته بلند اصغر نعیمی در نوبت نمایش عمومی قرار گرفت. این فیلم بعد از پایان اکران «چه کسی امیر را کشت؟» در گروه سینمایی آفریقا به نمایش درمی‌آید.

«بی‌وفا» با فیلمنامه از فرهاد توحیدی مقابل دوربین رفته و داستان دختر و پسر جوانی است که هر کدام متعلق به یک طبقه اجتماعی متفاوت هستند، ولی ناخواسته در یک مسیر مشترک کنار هم قرار می‌گیرند و حمید گودرزی، الناز شاکردوست، گوهر خیراندیش، فلامک جنیدی و محسن قاضی مرادی بازیگران فیلم هستند.

معرفی آثار برگزیده جشنواره متفاوت

نگاه سوم- انجمن مطالعاتی آثار داستانی متفاوت «واو» سه رمان «به گزارش اداره هواشناسی، فردا این خورشید لعنتی»، «ویوالدی به قمر چه گفت» و «کسی گلدان‌ها را آب نمی‌دهد» را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرد.

این سه رمان به ترتیب نوشته مهدی یزدانی‌خرم (انتشارات ققنوس)، امیر حسین روحی (انتشارات علم) و آرش آذرپناه (انتشارات چشمه) است. این سه رمان پس از اعلام فراخوان، شناسایی، جمع آوری، بررسی و داوری بیش از دو سوم آثار سه رمان از سوی انجمن «واو» به عنوان رمان‌های متفاوت معرفی شدند. سه رمان برگزیده صرفا به عنوان آثار متفاوت برگزیده شده‌اند و کار بررسی و داوری آنها همچنان ادامه دارد.