فیلم کمدی «بورات» به کارگردانی لری چارلز و بازی ساشا بارون کوهن برای دومین هفته پیاپی صدرنشین جدول فروش منطقه آمریکای شمالی شد. این فیلم در دومین هفته اکران در ۲‌هزار و ۶۶ سالن سینما به نمایش درآمد و با ۲۹‌میلیون دلار همچنان یکه تاز گیشه است. فروش «بورات» در دومین هفته با ۱۰‌درصد افزایش همراه بود.

هفته‌ای که گذشت، از معدود هفته‌هایی بود که جدول فروش نسبت به گذشته تغییر چندانی نداشت، به طوری که در پی صدرنشینی «بورات» مقام‌های دوم و سوم جدول مانند هفته گذشته با فروش‌هایی حدود ۱۷‌میلیون دلار به فیلم‌های «بابا نوئل ۳» محصول دیسنی و «فروغلطیده شده» محصول دریم ورکز رسید. میزان فروش این دو فیلم نسبت به هفته گذشته ۱۳‌درصد کاهش داشت.

از جمله فیلم‌های تازه‌وارد می‌توان به «عجیب‌تر از قصه» اشاره کرد که به فروش ۱۴‌میلیون دلاری دست یافت. این اثر که از حضور ویل فرل و داستین هافمن در نقش‌های محوری سود می‌جوید، در ۲‌هزار و ۲۶۴ سالن سینما به نمایش درآمد و جایگاه چهارم گیشه را از آن خود کرد.

«اره ۳» هم در سومین هفته اکران بالغ بر هفت‌میلیون دلار بلیت فروخت و مجموع فروش آن به ۷۰‌میلیون دلار رسید. «بابل» الخاندرو گونزالس ایناریتو جمعه گذشته در یک‌‌هزار و ۲۵۱سالن سینما به نمایش درآمد و شش‌میلیون دلار فروخت. این فیلم با بازی برد پیت و کیت بلنچت تا به حال هشت‌میلیون دلار فروخته و از بخت‌های اسکار ۲۰۰۷ است.