اجرای «مرگ ابریشم» پایان یافت

نگاه سوم - آمار تماشاگران نمایش‌های به روی صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر اعلام شد. به گزارش واحد اطلاع‌رسانی مجموعه تئاترشهر، نمایش کوری به کارگردانی منیژه محامدی که اجرای خود را از پنجم مهر‌ماه در تالار اصلی آغاز کرده تاکنون در ۳۵ اجرا، نه‌هزار و ۷۸۳ تماشاگر داشته است.

نمایش «قصه تلخ طلا» به کارگردانی بهروز غریب‌پور هم که اجرای خود را از تاریخ ۹ آبان‌ماه در تالار چهارسو آغاز کرده تا به امروز با ۱۰ اجرا پذیرای یک‌هزار و ۱۰۴ تماشاگر بوده است. نمایش «جنگ در طبقه سوم» مصطفی عبداللهی هم که اجرای خود را از ۱۶ آبان در تالار قشقایی شروع کرده، تاکنون با ۶ اجرا میزبان ۲۲۹ تماشاگر بوده است.

نمایش «بدون خداحافظی» کار کتایون فیض مرندی نیز که اجرای خود را از تاریخ ۲ آبان‌ماه در تالار سایه شروع کرده، تاکنون با ۱۶ اجرا یک‌هزار و ۲۶۴ تماشاگر داشته است. نمایش «دنیای زن‌ها»ی حسین سحرخیز نیز که اجرای خود را از ۱۰ آبان در تالار کوچک آغاز کرده تاکنون با ۹ اجرا ۳۱۶ تماشاگر داشته است. زهرا صبری با نمایش عروسکی «طوطی پر» هم از ۵ آبان اجرای خود را در تالار نو آغاز کرده و تا به امروز با ۱۳ اجرا پذیرای ۳۴۳ تماشاگر بوده است.

نمایش «مرگ ابریشم» آتیلا پسیانی نیز سرانجام با مجموع ۳۲ اجرا و یک‌هزار و ۹۱۷ تماشاگر به اجرای خود پایان داد.