فرمانده مرکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر از متلاشی شدن باند فساد در شهرک واوان خبر داد. مرتضی نبوی، اظهار کرد: سرکرده این باند ملقب به «خاله»، منزلش را به محل تردد اعضای این باند تبدیل کرده بود. وی با بیان این که این دختر فراری ۲۲ ساله، دو سال پیش از آستارا به تهران فرار کرده و در این خانه مخفی شده بود، گفت: به این ترتیب با متلاشی شدن این باند، ۴ زن و ۴ مرد شناسایی و دستگیر شدند.

نبوی همچنین از دستگیری زن و شوهری فروشنده کراک خبر داد و افزود: این زن به بازاریابی و توزیع کراک مبادرت می‌کرد. به گفته وی، از این زوج حین دستگیری، ۱۵ بسته کراک کشف شده است. فرمانده مرکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت سیدالشهدا اسلامشهر همچنین به کشف و توقیف ۵‌هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: ۵ تن از مزاحمان نوامیس در هنگام پاکسازی بوستان‌ها دستگیر شدند.

به گفته وی، فردی که در پل عابر پیاده اقدام به زورگیری، اخاذی و مزاحمت اخلاقی برای نوامیس مردم می‌کرد، با اطلاع‌رسانی به موقع مردم توسط ماموران این مرکز شناسایی و دستگیر شد. نبوی از دستگیری و متلاشی کردن باند توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این میان از ۷ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده، سه تن با قرار صادره آزاد شدند. به گفته وی، از اعضای این باند، مقادیر زیادی تریاک و ۶۰ بسته کراک کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، نبوی با اشاره به استعمال کراک در بین جوانان و نوجوانان، افزود: والدین به لحاظ جلوگیری از گرایش فرزندانشان به استعمال کراک با خصوصیات، نیازمندی‌ها و شرایط روحی آنان آشنا شوند و ارتباط صمیمانه با فرزندانشان برقرار کند. فرمانده مرکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت سیدالشهدا اسلامشهر با تاکید بر این که فضای جامعه دارای آلودگی‌های زیادی است، گفت: با تعامل خانواده با جوانان و هدایت‌های لازم، جوانان می‌توانند به راحتی این مسیر را طی کنند.