یک زن که پس از سرقت مسلحانه در یکی از بانک‌های «لارستان» استان فارس در حال نقد کردن چک‌های مسروقه در یکی از بانک‌های بندرعباس بود، با حضور پلیس بندرعباس به‌دام افتاد. به گزارش پلیس، ماموران انتظامی شهرستان «بندرعباس» هرمزگان در پی تماس تلفنی از سوی مسوولان بانک تجارت و ملی شعبه بندرعباس در خصوص اینکه زنی با مراجعه به بانک‌های مذکور اقدام به نقد کردن مبالغ هنگفتی چک کرده است، دست به یکسری عملیات پلیسی زدند.

با دریافت این خبر، ماموران پس از حضور در محل‌های مذکور و انجام تحقیقات گسترده دریافتند که چک‌های مذکور سرقتی بوده و چند روز قبل طی یک سرقت مسلحانه از بانک ملت شهرستان «لارستان» استان فارس به سرقت رفته است. این گزارش می افزاید، ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این زن در محله «آبنما» بندرعباس با نیابت قضایی طی عملیات غافلگیرانه‌ای وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

متهم در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقت شد و اظهار داشت: چک‌ها را در یکی از بازارهای بندرعباس در قبال فروش پارچه از فردی ناشناس دریافت کرده است.ماموران طی بازجویی‌های بیشتر و بررسی‌های وسیع‌تر در این رابطه به کذب بودن اظهارات این زن پی برده و دریافتند که چک‌های مذکور به مبلغ ۴۲‌میلیون تومان توسط این زن به سرقت رفته است.