بازداشت 32زن و مرد در لانه شیطان

ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی پلیس استان تهران و کرج، ۵ مرکز فساد و فحشا را که توسط تعدادی زن و مرد و چند نفر از دختران فراری در مناطق مختلف کرج تشکیل شده بود، منهدم و ۳۲ نفر متهم را دستگیر کردند. سردار «زارعی» رییس پلیس استان تهران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی استان کرج از طریق منابع اطلاعاتی خود از فعالیت چند مرکز فساد و فحشا در این شهرستان مطلع شدند.

پلیس پس از کسب خبر با تشکیل اکیپ ویژه ای تحقیقات خود را جهت دستگیری اعضای این باند آغاز کرد.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد که تعدادی زن و مرد به‌طور گسترده در مناطق مختلف کرج با اجاره کردن منازلی، آنها را به مراکز فساد و فحشا تبدیل کرده و دختران، زنان و مردان را به دام فساد می‌کشانند.

رییس پلیس استان تهران در ادامه گفت: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی طی مدت یک‌ماه تحقیقات و بررسی‌ها را تکمیل و با شناسایی سوژه‌های اصلی و نیز نحوه ارتباط آنها با سایر اعضا موفق شدند مراکز فساد را یکی پس از دیگری در مناطق آزادگان، چهار راه مصباح، شاهین ویلا و حصارک که جمعا ۵ مرکز بود، شناسایی کنند.

سردار «زارعی» تصریح کرد: پس از شناسایی کامل اعضای باند، پلیس آگاهی کرج با اخذ نیابت قضایی در اولین اقدام با تعقیب و مراقبت‌های لازم مرکز فساد در میدان آزادگان را که توسط زن و شوهری راه اندازی شده بود، طی یک عملیات غافلگیرانه منهدم کرد.

فرمانده انتظامی‌استان تهران عنوان کرد: در این عملیات سرکرده اصلی باند به‌نام «زلیخا» معروف به «نسرین» و همسرش «احمدرضا» که مسوولیت گرفتن پول را برعهده داشت، به همراه ۴ زن و ۷مرد دستگیر شدند.

رییس پلیس استان تهران در خصوص انهدام مرکز فساد در چهار راه مصباح کرج اظهار داشت: دو خواهر به‌نام‌های «مرجان» و «شراره» با تشکیل مرکز فساد در زمینه اشاعه آن به‌صورت گسترده و باندی در این منطقه به همراه دو فرد دیگر به‌نام‌های «مریم» و «محمدحسین» فعالیت می‌کردند.

وی افزود: پلیس طی عملیات غافلگیرانه موفق شد اعضای این باند را دستگیر کند اما متهمان هنگام انتقال به کلانتری مبلغ ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان به ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی این استان به‌عنوان رشوه پیشنهاد دادند که ضمن رد رشوه از سوی پلیس موضوع صورتجلسه و ضمیمه پرونده شد.

فرمانده انتظامی‌استان تهران از کشف دو دستگاه ماهواره، ۳قبضه دیش، ۳عدد ال‌ام‌بی، ۱۴۰ سی‌دی مبتذل، مقداری مشروبات الکلی، مواد مخدر و آلات استعمال از این دو مرکز فساد و همچنین توقیف سه دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سردار «زارعی» در خصوص متلاشی شدن سه مرکز فساد دیگر در کرج گفت: ساعت ۲۰ روز ۱۵آبان‌ماه پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی کرج طی سه عملیات جداگانه سه مرکز فساد در منطقه شاهین ویلا و حصارک کرج را منهدم و سرکرده‌های اصلی این باند به‌نام‌های «راضیه»، «مژده» به‌همراه ۷زن و ۶مرد را دستگیر کردند.

وی گفت: «راضیه» یکی از سرکردگان اصلی باند هنگام انتقال به اداره آگاهی مبلغ ۲۲۶هزار تومان به پلیس رشوه پیشنهاد می‌دهد که موضوع صورتجلسه و ضمیمه پرونده می‌شود.

رییس پلیس استان تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی از این سه مرکز فساد ۱۰فقره چک حامل به ارزش ۱۲میلیون و ۲۰۴هزار تومان، یک قبضه اسلحه کمری، ۱۵قوطی مشروبات الکلی، دو دستگاه ماهواره، دو دستگاه رسیور، ادوات استعمال مواد مخدر، یک جلد آلبوم حاوی تصاویر مبتذل زنان و مردان، ۷دست آلات قمار و مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی‌استان تهران با بیان اینکه تعدادی از دستگیرشدگان دختران نوجوان هستند، خاطرنشان کرد: این دختران به دلایل مختلف از منزل فرار کرده و در دام این باندهای خطرناک که توسط افراد سودجو، مورد بهره‌برداری و سوء‌استفاده‌های جنسی قرار می‌گرفتند، گرفتار شدند.