استخدام تکنسین و مهندس مکانیک برق‌کار و ...

شرکت تولیدی بازرگانی نماینده انحصاری شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات راهسازی و معدنی در ایران از دیپلم، فوق‌دیپلم اتومکانیک و مکانیک و تعمیر موتورهای دیزلی، ماشین‌آلات راهسازی و معدنی با ۵سال سابقه کار، دیپلم و فوق‌دیپلم مکانیک وارد به تعمیر تجهیزات هیدرولیکی، ماشین‌آلات راهسازی و معدنی با ۵سال سابقه‌کار، برق‌کار با مدرک دیپلم و فوق‌دیپلم برق و الکترونیک مسلط به تعمیر تجهیزات الکتریکی، ماشین‌آلات راهسازی و معدنی با ۵سال سابقه کار و مهندس مکانیک با مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس مکانیک، اتومکانیک مسلط به تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهسازی و معدنی با ۱۰سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۲۵آبان‌ماه به شماره فکس ۷۷۶۰۰۰۷۹ ارسال کنند. استخدام مهندس صنایع و مکانیک

یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرو برای تکمیل کادر مهندسی و اداری خود از ۵نفر با مدرک لیسانس مهندسی صنایع با ۲سال سابقه کار و مهارت استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO/TS و تکنیک‌های مهندسی کیفیت، PPAP و APQP و SPC و MSA و FMEA و ترجیحا آشنا با مدل EFQM و ۵نفر با مدرک لیسانس مهندسی مکانیک با ۲سال سابقه کار و آشنایی کامل به فرآیندهای تولید و نرم‌افزارهای مکانیک و زبان انگلیسی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان ساکن کرج می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۲۴آبان ماه به شماره فکس ۴۷۰۲۲۸۱-۰۲۶۱ ارسال کنند یا برای اطلاعات بیشتر به نشانی کرج، کمال‌شهر، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ۶، شماره ۱۵۷ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۷۰۴۴۸۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

استخدام مهندس شیمی، مکانیک و ...

یک شرکت معتبر صنعتی- تولیدی برای کار اجرایی و پویا از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مکانیک، شیمی، مهندس شیمی، صنایع و مواد دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۳۰آبان ماه به صندوق پستی ۱۶۹۹-۱۴۶۶۵ ارسال کنند.