دبیر کانون عالی شوراها گفت‌‏: نشست اعضای کمیسیون صنایع با نمایندگان کارگران معترض به طرح رفع موانع تولید و اصلاح قانون کار بی‌نتیجه ماند و به زمان دیگری موکول شد. به گزارش ایلنا، علیرضا حیدری گفت: در این جلسه به دلیل تمایل نداشتن اعضای کمیسیون صنایع، جزییات این طرح مورد بحث و بررسی قرار نگرفت اما کلیات مطرح شد.

وی با بیان این مطلب که نمایندگان کارگران معترض و اعضای کمیسیون صنایع نتوانستند همدیگر را نسبت به دیدگاه‌های خود درباره قانون کار متقاعد سازند، گفت‌‏: به عنوان نماینده کارگران معترض به اصلاح قانون کار آماده هستیم که در جلسه بعدی مذاکره با کمیسیون صنایع دیدگاه‌های خود را به صورت شفاف بیان کنیم.

وی با بیان این که نمایندگان منتخب کمیسیون صنایع در این نشست به صورت ضمنی اعلام کردند موضوع اصلاح قانون کار در قالب رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری و ضرورت اصلاح آن برای نخستین بار از طرف وزارت کار و امور اجتماعی پیشنهاد شده است، افزود‌‏: قصد داریم در صورت لزوم ناگفته‌‏ها را بازگو کرده و بگوییم فعالیت اشخاص و گروه‌هایی که با رانت‌خواری و بدون نظارت و محدودیت‌های قانونی فعالیت اقتصادی انجام می‌‏دهند مانع تولید و سرمایه‌گذاری هستند. وی با اشاره به مکاتبات قبلی دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار با کمیسیون صنایع در مورد طرح موانع تولید و سرمایه‌‏گذاری گفت‌‏: با توجه به حساسیت موضوع برای جامعه کارگری، این کانون دوباره نظرات خود را در مورد جزییات طرح رفع موانع تولید و سرمایه‌‏گذاری به کمیسیون صنایع اعلام خواهد کرد.