رییس کمیته اجرایی ستاد مرکزی انتخابات نظام پرستاری با اعلام این که ۹۴۸ نفر به عنوان اعضای رسمی و علی‌البدل ۷۹ هیات مدیره نظام پرستاری نیز انتخاب شدند،‌ گفت: انتخابات میان دوره‌ای نظام پرستاری نیز ۸‌دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. مهدی ذهبی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از دومین انتخابات سازمان نظام پرستاری که پنجم آبان برگزار شد، ۷۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره‌های نظام پرستاری و ۲۳۷ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل این هیات مدیره‌ها انتخاب شدند.

وی افزود: در این میان، شهرهای فسا، بروجرد، لنجان، همدان، ایلام، شهرری، یاسوج، سمنان، اراک و ساوه نیز به انتخابات میان دوره‌ای رسیدند که پس از انجام این انتخابات در هشتم دی‌ماه ۱۲۰ نفر نیز از اعضای هیات مدیره‌های این شهرستان‌ها انتخاب خواهند شد که در مجموع ۱۰۶۸ نفر به هیات مدیره‌های نظام پرستاری سطح شهرستان‌های کشور وارد می‌شوند.

رییس کمیته اجرایی انتخابات نظام پرستاری همچنین به آمار بیشترین رای‌آورندگان شهرستان تهران اشاره کرد و گفت: محمد شریفی‌مقدم با ۵۸۸ رای، محمد علی خوشنویس با ۵۴۷ رای، صدیقه سالمی با ۵۲۳ رای، مهدی محرری با ۲۹۳ رای، محمد نظری اشتهاردی با ۲۵۱ رای و همایون راحمی با ۲۳۹ بیشترین رای آورندگان شهرستان تهران بودند.

سید مجتبی موسوی با ۱۹۸ رای، حسین سرمدیان با ۱۷۶ رای، بهیاران انتخاب شده و در نهایت سید بهروز آل داوود با ۲۸۰ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان تهران انتخاب شدند.

وی در پایان توران گل‌نژاد با ۲۱۲ رای، سید علی اثناعشری نامقی با ۱۶۲ رای و هاله عاشوری با ۲۰۰ رای را نیز از اعضای علی‌البدل هیات مدیره نظام پرستاری تهران نام برد.