ماندن در «یاهو تایم کپسول» تا سال 2020

در صورتی که به صفحه اول یاهو نگاه کرده باشید، یک ویژگی جدید مشاهده خواهید کرد، که مدتی است به صفحه اول اضافه شده و گویا تنها زمانی کوتاه برای استفاده از آن در نظر گرفته شده است، (کمتر از یک ماه) که با کلیک کردن روی آن به یک صفحه خیلی زیبا و منحصر به فرد وارد می‌شوید و آن چیزی نیست جز: «یاهو تایم کپسول». این سایت به کاربران یاهو (دارای آی‌دی یاهو) اجازه می‌دهد که متن، تصویر، صدا و تصویر مد نظر خود را آپلود کنند.

این فایل‌ها به‌‌وسیله یاهو میزبانی، نگهداری و به‌‌وسیله یاهو تایم کپسول طبقه‌بندی می‌شوند.

این اطلاعات در سرتاسر جهان قابل دیدن است و توسط کاربران یاهو در سرتاسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود.

کاربران یاهو این امکان را می‌یابند تا علاوه بر انجام چنین کاری، مطالب دیگران را ببینند، بخوانند و بشنوند و در ضمن نظر خود را در مورد هر مطلب بیان کنند.

برای این اطلاعات چه اتفاقی می‌افتد: چنانچه گفته شد، برای بهره‌مندی از امکان فوق تنها یک فرصت یک‌ماهه در نظر گرفته شده است که در ۶ نوامبر به پایان می‌رسد و پس از ۸ نوامبر، یاهو، «یاهو تایم کپسول» را مهر و موم خواهد کرد و آن را نزد Folkways Recordings Archives موسسه اسمیتسونیان در واشنگتن دی‌سی به امانت می‌گذارد.

«یاهو تایم کپسول» آنجا باقی خواهد ماند، تا در سال ۲۰۲۰ یعنی بیست‌وپنجمین سالگرد تولد یاهو بازگشایی شود. (لذا تایم کپسول تا سال ۲۰۲۰ وجود خواهد داشت.)

مدت زمان امکان ورود اطلاعات: کپسول برای گرفتن اطلاعات از ساعت ۱۲ و یک‌دقیقه بعد از ظهر روز ۱۰ اکتبر ۲۰۰۶ تا ساعت یازده و ۵۹دقیقه روز ۸ نوامبر ۲۰۰۶ باز خواهد بود.

به منظور قدردانی از همکاری و مشارکت افراد، یاهو از استفاده‌کنندگان از سایت خواهد خواست تا او را در نحوه تخصیص دادن صدهزار دلار، که به سازمان‌های خیریه جهانی اهدا خواهد شد، کمک و یاری کنند.