جوان ۲۹ ساله که خود را زیر چرخ‌های قطار مترو انداخت، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

این حادثه ساعت ۹ و ۱۰دقیقه روز سه‌شنبه نهم آبان ماه سال‌جاری رخ داد و در جریان آن، جوان ۲۹ ساله به هویت «مسعود» در ایستگاه مترو میدان امام‌خمینی(ره)، با پرتاب خود زیر چرخ‌های قطار مترو شهری ایستگاه امام‌خمینی(ره) خودکشی کرد.

محمد تورنگ، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تایید این خبر، گفت: با رسیدن ماموران اورژانس تهران، درمان این جوان آغاز شد، اما با توجه به شدت جراحات وارده، وی جان سپرد.

تورنگ، افزود: بنا بر تحقیقات اولیه به نظر نمی‌رسد که «مسعود» از لحاظ روانی مشکلی داشته باشد. از سوی دیگر سرهنگ خان‌محمدی، رییس کلانتری ۱۱۳ «بازار» که حادثه در حوزه استحفاظی وی رخ داده نیز گفت: از همان دقایق نخستین وقوع حادثه، به همراه ماموران کلانتری ۱۱۳ در موقعیت حاضر شده و همچنان در حال انجام بررسی‌های لازم هستیم.

وی افزود: با توجه به مدارک شناسایی که همراه متوفی بوده، هویت وی احراز و موضوع به خانواده او اطلاع داده شد، از این رو ادامه تحقیقات پلیسی در این خصوص به حضور خانواده «مسعود» به محل کلانتری موکول می‌شود.

بر همین اساس ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز ۲۱ فروردین ماه سال گذشته نیز دختر جوانی هنگام وارد شدن قطار شهری تهران به ایستگاه متروی شهید بهشتی اقدام به خودکشی کرد و در دم جان سپرد.