گروه حوادث - پیکر بیجان یک زوج سالخورده در حالی که مدت‌ها از زمان مرگشان می‌گذشت در آپارتمان محل سکونتشان پیدا شد. این حادثه سحرگاه روز گذشته هنگامی رخ داد که همسایه‌ها با انتشار بوی تعفن از این آپارتمان پلیس را در جریان قرار دادند.

بنابه این گزارش ساعت ۵ صبح روز سه‌شنبه ۹ آبان یکی از ساکنین مجتمعی در شرق تهران با انتشار بوی تعفن از آپارتمان طبقه دوم احساس کرد باید اتفاق ناگواری رخ داده باشد.

بدین ترتیب او پلیس را در جریان قرارداد. دقایقی بعد وقتی ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام، خود را به محل حادثه رساندند، پس از باز کردن در با به هم ریختگی اتاق پذیرایی با جسد متعفن شده زوج سالخورده روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربات سنگین به سرشان از پای در آمده بودند.

لحظاتی بعد بازپرس حسین اصغرزاده از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به همراه اکیپی از کارآگاهان اداره آگاهی خود را به محل حادثه رسانده و بررسی در این باره را آغاز کرد. در بررسی‌های نخستین مشخص شد قربانیان حادثه از مدت‌ها قبل به تنهایی زندگی می‌کردند. پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافت که مرد خانواده بازنشسته شرکت واحد بوده است.

همچنین از آثار و نشانه‌های به جای مانده در محل جنایت مشخص بود که عاملان حمله به این خانواده از قبل با آنها آشنایی داشتند چرا که هیچ علایمی مبنی بر ورود به زور دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر جواهرات، پول نقد و خودروی پراید قربانیان حادثه نیز به سرقت رفته است با توجه به اطلاعات به دست آمده به دستور بازپرس پرونده تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت انجام شد.